مدیریت

قیمت گذاری برای سود: چگونه قیمت های بالاتری را برای محصولات و خدمات خود فرمان دهید

Pricing for Profit: How to Command Higher Prices for Your Products and Services

دانلود کتاب Pricing for Profit: How to Command Higher Prices for Your Products and Services (به فارسی: قیمت گذاری برای سود: چگونه قیمت های بالاتری را برای محصولات و خدمات خود فرمان دهید) نوشته شده توسط «Dale Furtwengler»


اطلاعات کتاب قیمت گذاری برای سود: چگونه قیمت های بالاتری را برای محصولات و خدمات خود فرمان دهید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Dale Furtwengler

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 240 / 236

حجم فایل: 881 کیلوبایت

کد کتاب: 0814415172 , 9780814415177

توضیحات کتاب قیمت گذاری برای سود: چگونه قیمت های بالاتری را برای محصولات و خدمات خود فرمان دهید

بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک در دام قیمت‌گذاری صنعت و تصورات نادرست بازار گرفتار می‌شوند، زیرا می‌توان ارزش واقعی محصول یا خدمات ارائه شده را جبران کرد. قیمت پایینی که آنها احساس می کنند مجبور به ارائه آن هستند، توانایی آنها را برای ایجاد سود محدود می کند که به نوبه خود پاسخ آنها به نیازهای متغیر مشتری را کند می کند. خبر خوب این است که یک کسب‌وکار می‌تواند تقریباً هر قیمتی را که انتخاب می‌کند با تمرکز بر ارزش و نه هزینه‌ای که برای مشتری انتخاب می‌کند، داشته باشد. «قیمت‌گذاری برای سود» به تجار نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند از بند قیمت‌گذاری صنعت خارج شوند و برای کالاهای خود (بدون توجه به رقابت) هزینه بیشتری دریافت کنند، بدون اینکه مشتریان خود را از خود دور کنند. این راهنمای قابل دسترس و کاربردی که پر از فرمول‌های آسان برای استفاده، اسکریپت‌های نمونه، مثال‌های واضح، تمرین‌های آموزنده و موارد دیگر است، برای افراد تجاری که می‌خواهند برای ارزشی که ارائه می‌کنند، دستمزد خوبی دریافت کنند، خواندنی است.


Many small business owners are trapped by industry pricing and market misconceptions, when they could be compensated for the true value of the product or service being offered. The low price they feel compelled to offer limits their ability to generate profits which, in turn, slows their response to changing customer needs. The good news is that a business can command almost any price it chooses by focusing on the value not the cost to the customer. “Pricing for Profit” shows businesspeople how to break out of the stranglehold of industry pricing and charge more for their wares (regardless of the competition) without alienating their customers. Filled with easy-to-use formulas, sample scripts, clear examples, instructive exercises, and more, this accessible and practical guide is a must-read for business people who want to be well paid for the value they provide.

دانلود کتاب «قیمت گذاری برای سود: چگونه قیمت های بالاتری را برای محصولات و خدمات خود فرمان دهید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید