دانلود کتاب Practical GameMaker: Studio: Language Projects (به فارسی: GameMaker عملی: Studio: Language Projects) نوشته شده توسط «Ben Tyers (auth.)»
اطلاعات کتاب GameMaker عملی: Studio: Language Projects
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Ben Tyers (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 324
حجم فایل: 9.01 مگابایت
کد کتاب: 148422373X , 9781484223734
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب GameMaker عملی: Studio: Language Projects
با استفاده از GameMaker: Studio و زبان برنامه نویسی GML آن، مهارت های لازم برای ایجاد بازی های سرگرم کننده و جذاب را به دست آورید. در این کتاب تمام رنگی شما 24 عنصر برنامه نویسی کاربردی را یاد خواهید گرفت که هنگام ایجاد هر بازی مهم هستند. هر بخش شامل مقدمه ای بر یک عنصر برنامه نویسی جدید، چند مثال، یک کاربرگ و پروژه های کوچک است تا به شما امکان می دهد دانش جدید خود را آزمایش کنید. پس از تکمیل همه عناصر، آنچه را که در یک بازی کلاسیک به سبک آرکید آموختهاید، عملی خواهید کرد.
در Practical GameMaker: Studio، یک بازی کاملاً برجسته، با راهنمایی و رنگی ایجاد خواهید کرد. . بعد از هر بخش خواهید دید که چگونه آموخته های خود را در بازی نهایی به کار می گیرید و پروژه های دیگری را برای امتحان کردن کشف خواهید کرد. این پروژه های کوچک شامل یک راهنمای امتیازدهی جداگانه و یک مثال کاری برای هر کدام است که اگر از این کتاب در یک محیط آموزشی استفاده می کنید مفید است. به طور مشابه، کتاب همچنین حاوی تعدادی تکالیف است که میتوانید آنها را به عنوان بخشی از هر درس مرتبط در کلاسهای خود بگنجانید.
آنچه خواهید آموخت
- از GameMaker: Studio و GameMaker Language (GML) برای ایجاد بازی
- کار با متغیرهای GML، شرطیها، طراحی، ورودی/خروجی درگاه کلید، اشیا و رویدادها
- ایجاد جن GML، سلامت/زندگی، زنگ هشدار، برخورد و اتاق
- بازی خود را با پسزمینههای GML، صدا و موسیقی، صفحهنمایشها و منوها و افکتها بهبود دهید<
- شامل تصادفی GML و حرکات هوش مصنوعی در بازی خود
- از حلقهها، آرایهها، فهرستها، مسیرها و اسکریپتهای GML استفاده کنید
این کتاب برای چه کسی است
بازیسازان باتجربهای که تازه وارد GameMaker شدهاند یا برای آنهایی که حداقل قبلاً با GameMaker: Studio آشنا شدهاند یا تجربه دارند، اما تازه وارد GML شدهاند.
Gain the skills required to create fun and compelling games using GameMaker: Studio, and its GML programming language. In this full-color book you’ll learn 24 practical programming elements that are important when creating any game. Each section includes an introduction to a new programming element, some examples, a worksheet, and mini projects to allow you to test your new knowledge. After completing all elements, you will put into action what you have learned in a classic arcade style game.
In Practical GameMaker: Studio, you will create a fully featured game, with guidance and in color. After each section you’ll see how you’ll apply what you’ve learned to the final game, and discover additional projects to try. These mini projects include a separate scoring guide, and a working example for each, which is useful if you’re using this book in an educational environment. Similarly, the book also contains a number of assignments, which you may include as part of any associated coursework in your classes.
What You Will Learn
- Use GameMaker: Studio and GameMaker Language (GML) to create games
- Work with GML variables, conditionals, drawing, keyport I/O, objects, and events
- Create GML sprites, health/lives, alarms, collisions, and rooms
- Improve your game with GML backgrounds, sound and music, splash screens and menus, and effects<
- Include GML random and AI movements in your game
- Use GML loops, arrays, ds_lists, paths, and scripts
Who This Book Is For
Experienced game developers new to GameMaker or for those with at least some prior exposure or experience with GameMaker: Studio but who are new to GML.
دانلود کتاب «GameMaker عملی: Studio: Language Projects»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.