دانلود کتاب OpenGL ES 3.0 Programming Guide, 2nd Edition (به فارسی: راهنمای برنامه نویسی OpenGL ES 3.0، ویرایش دوم) نوشته شده توسط «Dan Ginsburg – Budirijanto Purnomo – Dave Shreiner – Aaftab Munshi»
اطلاعات کتاب راهنمای برنامه نویسی OpenGL ES 3.0، ویرایش دوم
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Addison-Wesley
نویسنده: Dan Ginsburg – Budirijanto Purnomo – Dave Shreiner – Aaftab Munshi
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 560 / 571
حجم فایل: 11.26 مگابایت
کد کتاب: 0321933885 , 9780321933881
توضیحات کتاب راهنمای برنامه نویسی OpenGL ES 3.0، ویرایش دوم
OpenGL ES رابط نرم افزاری و کتابخانه گرافیکی پیشرو در صنعت برای ارائه گرافیک های سه بعدی پیچیده در دستگاه های دستی و جاسازی شده است. جدیدترین نسخه، OpenGL ES 3.0، ایجاد تصاویری خیره کننده برای بازی ها و برنامه های جدید، بدون به خطر انداختن عملکرد دستگاه یا عمر باتری، امکان پذیر می کند. در راهنمای برنامهنویسی OpenGL ES 3.0، ویرایش دوم، نویسندگان کل API و زبان سایهزنی را پوشش میدهند. آنها با دقت ویژگیهای OpenGL ES 3.0 مانند نقشهبرداری سایه، نمونهسازی، چندین هدف رندر، اشیاء بافر یکنواخت، فشردهسازی بافت، باینریهای برنامه و بازخورد تبدیل را معرفی میکنند.
دانلود کتاب «راهنمای برنامه نویسی OpenGL ES 3.0، ویرایش دوم»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.