برنامه نويسي

راهنمای برنامه نویسی OpenGL ES 3.0، ویرایش دوم

OpenGL ES 3.0 Programming Guide, 2nd Edition

دانلود کتاب OpenGL ES 3.0 Programming Guide, 2nd Edition (به فارسی: راهنمای برنامه نویسی OpenGL ES 3.0، ویرایش دوم) نوشته شده توسط «Dan Ginsburg – Budirijanto Purnomo – Dave Shreiner – Aaftab Munshi»


اطلاعات کتاب راهنمای برنامه نویسی OpenGL ES 3.0، ویرایش دوم

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Addison-Wesley

نویسنده: Dan Ginsburg – Budirijanto Purnomo – Dave Shreiner – Aaftab Munshi

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 560 / 571

حجم فایل: 11.26 مگابایت

کد کتاب: 0321933885 , 9780321933881

توضیحات کتاب راهنمای برنامه نویسی OpenGL ES 3.0، ویرایش دوم

OpenGL ES رابط نرم افزاری و کتابخانه گرافیکی پیشرو در صنعت برای ارائه گرافیک های سه بعدی پیچیده در دستگاه های دستی و جاسازی شده است. جدیدترین نسخه، OpenGL ES 3.0، ایجاد تصاویری خیره کننده برای بازی ها و برنامه های جدید، بدون به خطر انداختن عملکرد دستگاه یا عمر باتری، امکان پذیر می کند. در راهنمای برنامه‌نویسی OpenGL ES 3.0، ویرایش دوم، نویسندگان کل API و زبان سایه‌زنی را پوشش می‌دهند. آنها با دقت ویژگی‌های OpenGL ES 3.0 مانند نقشه‌برداری سایه، نمونه‌سازی، چندین هدف رندر، اشیاء بافر یکنواخت، فشرده‌سازی بافت، باینری‌های برنامه و بازخورد تبدیل را معرفی می‌کنند.


OpenGL ES is the industry’s leading software interface and graphics library for rendering sophisticated 3D graphics on handheld and embedded devices. The newest version, OpenGL ES 3.0, makes it possible to create stunning visuals for new games and apps, without compromising device performance or battery life. In the OpenGL ES 3.0 Programming Guide, Second Edition, the authors cover the entire API and Shading Language. They carefully introduce OpenGL ES 3.0 features such as shadow mapping, instancing, multiple render targets, uniform buffer objects, texture compression, program binaries, and transform feedback.

دانلود کتاب «راهنمای برنامه نویسی OpenGL ES 3.0، ویرایش دوم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید