کتاب الکترونیکی

مهندسی نرم افزار شی گرا: با استفاده از UML، الگوها و جاوا (نسخه دوم)

Object-Oriented Software Engineering: Using UML, Patterns and Java (2nd Edition)

دانلود کتاب Object-Oriented Software Engineering: Using UML, Patterns and Java (2nd Edition) (به فارسی: مهندسی نرم افزار شی گرا: با استفاده از UML، الگوها و جاوا (نسخه دوم)) نوشته شده توسط «Bernd Bruegge – Allen H. Dutoit»


اطلاعات کتاب مهندسی نرم افزار شی گرا: با استفاده از UML، الگوها و جاوا (نسخه دوم)

موضوع اصلی: برنامه نويسي

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Prentice Hall

نویسنده: Bernd Bruegge – Allen H. Dutoit

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 406

حجم کتاب: 62 مگابایت

کد کتاب: 0130471100 , 9780130471109

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب مهندسی نرم افزار شی گرا: با استفاده از UML، الگوها و جاوا (نسخه دوم)

تنها فصل مفید در کل این کتاب آخرین فصل است، جایی که کتاب در نهایت این سوال را مطرح می‌کند که «چقدر فرآیند/مدل‌سازی/مدیریت/و غیره کافی است؟» برای یک پروژه معین تعدادی از روش‌ها ارائه شده‌اند که تنها تعدادی از تکنیک‌های پوشش‌دهی شده در 15 فصل دیگر را ترکیب می‌کنند و در زمینه انواع و اندازه‌های مختلف پروژه مورد بحث قرار می‌گیرند.

بقیه کتاب، شامل 15 فصل، به عنوان کاتالوگ تکنیک های مدل سازی و تجزیه و تحلیل ساختار یافته است، اما به گفته نویسندگان، آنها به عنوان *روشی* برای توسعه نرم افزار ارائه شده اند. فقط تا پایان است که آن تکنیک ها در زمینه ای قرار می گیرند که هر نوع معنی دارند.

این کتاب همچنین از UML برای مدل‌سازی فعالیت‌ها و تکنیک‌های هر فصل استفاده می‌کند. این زیبا است، اما به خصوص مفید نیست و گاهی اوقات گیج کننده است. در واقع، این استفاده به عنوان یک مثال متضاد مفید برای ایده ای که در کتاب مطرح شده است، از UML به عنوان یک ابزار مدل سازی جامع عمل می کند.

به جای این کتاب، دانشجویان علوم کامپیوتر می‌توانند طیف وسیعی از روش‌ها و پروژه‌هایی را که برای آن‌ها به کار گرفته شده‌اند مطالعه کنند و سپس با توجه به علاقه و نیازهای هر دانش‌آموز، تکنیک‌هایی را که آن متدولوژی‌ها را تشکیل می‌دهند، بررسی کنند. ، در سایر مراجع اختصاصی.


The only useful chapter in this entire book is the last one, where the book finally asks the question “How much process/modeling/management/etc. is enough?” for a given project. A number of methodologies are presented, that combine just a few of the techniques covered in the other 15 chapters, and discussed in the context of different types and sizes of project.

The rest of the book, comprising 15 chapters, is structured as a catalog of modeling and analysis techniques but they’re presented as *the* way to develop software, according to the authors. It’s only until the end that those techniques are placed in a context where they make any sort of sense.

The book also uses UML to model the activities and techniques in each chapter. This is cute, but not especially helpful and occasionally confusing. In fact, this usage serves as a helpful counter-example to the idea, espoused in the book, of UML as a catch-all modeling tool.

In lieu of this book, computer science students would be well served to study a range of methodologies and projects to which they were applied, and then to dig deeper into the techniques that make up those methodologies, according to the interest and needs of each student, in other dedicated references.

دانلود کتاب «مهندسی نرم افزار شی گرا: با استفاده از UML، الگوها و جاوا (نسخه دوم)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.