دانلود کتاب Microsoft Voice and Unified Communications (به فارسی: مایکروسافت ویس و ارتباطات یکپارچه) نوشته شده توسط «Joe Schurman»
اطلاعات کتاب مایکروسافت ویس و ارتباطات یکپارچه
موضوع اصلی: برنامه نويسي
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Addison-Wesley Professional
نویسنده: Joe Schurman
زبان: English
فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 288
حجم کتاب: 10 مگابایت
کد کتاب: 9780321579959 , 0321634756
نوبت چاپ: 1 Pap/Pas
توضیحات کتاب مایکروسافت ویس و ارتباطات یکپارچه
مایکروسافت ویس و ارتباطات یکپارچه
بسیار خواندنی و آموزنده. جو شورمن به آینده ارتباطات چندرسانه ای و این واقعیت که برای موفقیت یکپارچه سازی یکپارچه با برنامه های دسکتاپ کاربر ضروری است، حس عمیقی دارد. او همچنین در پلتفرم های Microft و IBM total بسیار آگاه است. از آنجایی که اکثر مشاغل از محیط مایکروسافت آفیس استفاده می کنند، منطقی است که مایکروسافت در ارتباطات یکپارچه پیشرو باشد زیرا چند رسانه ای یکپارچه در جامعه تجاری رایج تر می شود. درک خوبی از محیط ارتباطات مایکروسافت آفیس و پلتفرم های رقبا ارائه شده است. شخصاً کمی ناامید شدهام که مشارکت اتحاد مایکروسافت/NorTel کشش کافی را به دست نیاورد، فکر میکنم این کتاب در ارائه این واقعیت که برای شرکتهای بزرگ با برنامههای تخصصی تلفنی مایکروسافت راهی دارد، کمی کوتاه است. مرکز تماس، پورتال های وب برای خدمات مشتری، پاسخ صوتی تعاملی پیچیده، و ادغام با سیستم های CRM شرکت ها همچنان به تخصص بازیکنان بزرگی مانند NorTel و Avaya و همچنین توسعه دهندگان برنامه های تخصصی نیاز دارد.
Very readable and informative. Joe Schurman has a keen sense for the future of multimedia communications and the fact that to be successful a seamless integration to a user’s desktop applications is necessary. He is also very knowledgeable on the Microft and IBM total platforms. Since most businesses are using the Microsoft Office environment it is only logical that Microsoft will be a leader in Unified Communications as integrated multimedia becomes more prevalent in the business community. A good understanding of the Microsoft Office Communications environment and competitors’ platforms is presented. Personally a little disappointed that the Microsoft / NorTel alliance partnership didn’t get sufficient traction I think the book falls a little short in presenting the fact that for large enterprises with specialized telephony applications Microsoft has a way to go. Contact Center, Web Portals to Customer Service, sophisticated Interactive Voice Response, and integrations to companies’ CRM systems still requires the expertise of the large players such as NorTel and Avaya as well as specialized application developers.
دانلود کتاب «مایکروسافت ویس و ارتباطات یکپارچه»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.