کتاب الکترونیکی

حداکثر تأثیر: 12 قانون جهانی متقاعدسازی قدرت

Maximum Influence: The 12 Universal Laws of Power Persuasion

دانلود کتاب Maximum Influence: The 12 Universal Laws of Power Persuasion (به فارسی: حداکثر تأثیر: 12 قانون جهانی متقاعدسازی قدرت) نوشته شده توسط «Kurt W. Mortensen – Robert G. Allen»


اطلاعات کتاب حداکثر تأثیر: 12 قانون جهانی متقاعدسازی قدرت

موضوع اصلی: قانون

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Kurt W. Mortensen – Robert G. Allen

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 240

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 9780814472583 , 0814472583

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب حداکثر تأثیر: 12 قانون جهانی متقاعدسازی قدرت

هر کسی که “نفوذ: روانشناسی متقاعدسازی” رابرت سیالدینی را خوانده باشد، استفاده نویسنده از بسیاری از مطالعات تحقیقاتی دقیقاً مشابه را تشخیص خواهد داد. در واقع، آنها احساس می کنند که تقریباً کلمه به کلمه کپی شده اند. این بلافاصله من را خاموش کرد.

با این حال، من هنوز این کتاب را به کسانی که به دنبال بهبود دانش و مهارت های متقاعدسازی خود هستند توصیه می کنم. شما بسیاری از مطالب را از کتاب‌های دیگری دریافت خواهید کرد که من شخصاً آنها را مفیدتر و بهتر نوشته‌اند، اما او به اندازه کافی بینش اضافی اضافه می‌کند تا کتاب ارزش قیمت و زمان صرف شده را داشته باشد.

به طور خاص، فصلی که من ارزش زیادی از آن گرفتم «قانون درگیری: ایجاد و بیدار کنجکاوی» است که جزئیات و نکاتی را در مورد افزایش مشارکت، ایجاد فضا، حفظ توجه، استفاده از سؤالات، گفتن داستان، تکرار و بسته بندی مجدد ارائه می دهد. ایجاد تعلیق و حواس پرتی، ایجاد رقابت و درگیر کردن حواس پنج گانه.

کتاب به خوبی سازماندهی شده است و نویسنده محتوا را برای همه مرتبط و کاربردی می کند.


Anyone who has read Robert Cialdini’s “Influence: The Psychology of Persuasion” will recognize this author’s use of many of the exact same research studies. In fact, they feel like they were almost copied verbatim. This immediately turned me off.

Having said that, I still recommend the book to anyone seeking to improve their persuasion knowledge and skills. You’ll get much of the content from other books that I’ve personally found more useful and better written, but he does add enough additional insights for the book to be worth the price and the time spent.

Specifically, one chapter I got a lot of value from is “The Law of Involvement: Create & Awaken Curiosity,” which gives details and pointers on increasing participation, creating atmosphere, maintaining attention, using questions, telling stories, repeating and re-packaging, building suspense and distraction, generating competition, and engaging the five senses.

The book is organized well and the author makes the content relevant and applicable to everyone.

دانلود کتاب «حداکثر تأثیر: 12 قانون جهانی متقاعدسازی قدرت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.