بازاریابی: تبلیغات

تحقیقات بازار در عمل: مقدمه ای برای به دست آوردن بینش بیشتر بازار

Market Research in Practice: An Introduction to Gaining Greater Market Insight

دانلود کتاب Market Research in Practice: An Introduction to Gaining Greater Market Insight (به فارسی: تحقیقات بازار در عمل: مقدمه ای برای به دست آوردن بینش بیشتر بازار) نوشته شده توسط «Paul Hague – Julia Cupman – Matthew Harrison – Oliver Truman»


اطلاعات کتاب تحقیقات بازار در عمل: مقدمه ای برای به دست آوردن بینش بیشتر بازار

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Paul Hague – Julia Cupman – Matthew Harrison – Oliver Truman

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 400 / 401

حجم فایل: 2.90 مگابایت

کد کتاب: 0749475854 , 9780749475857

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب تحقیقات بازار در عمل: مقدمه ای برای به دست آوردن بینش بیشتر بازار

از آنجایی که سازمان‌ها به طور فزاینده‌ای پیچیده می‌شوند، نیاز به مشخصات مشتریان، ارائه رضایت مشتری، هدف قرار دادن مخاطبان خاص، توسعه برندها و بهینه‌سازی قیمت‌ها حتی مهم‌تر است. این کتاب با معرفی ابزارها، رویکردها و مسائل تحقیقات بازار، راهنمای گام به گام و روشنی را از مراحل ابتدایی برنامه ریزی و اجرای پروژه تا تجزیه و تحلیل و ارائه نتایج ارائه می دهد.

این به طور کامل به روز شده است. ویرایش سوم برای منعکس کردن آخرین روندها در صنعت بازبینی شده است. ده فصل جدید موضوعاتی از جمله: اخلاق در تحقیقات بازار، تحقیقات کیفی، تحقیقات کمی و همچنین مفاهیم کلیدی مانند تحقیقات بین‌المللی، نحوه طراحی پرسشنامه، نحوه انتخاب نمونه، و نحوه انجام مصاحبه را پوشش می‌دهد. همچنین نکات، توصیه‌ها و مطالعات موردی جدید بین‌المللی از تجربیات خود نویسندگان وجود دارد که مفاهیم را در واقعیت تجاری پایه‌گذاری می‌کند.


As organizations become increasingly sophisticated, the need to profile customers, deliver customer satisfaction, target certain audiences, develop brands, and optimize prices is even more important.  Introducing market research tools, approaches, and issues, this book provides a clear, step-by-step guide from the beginning steps of planning and executing a project through to analyzing and presenting the results.

This fully updated third edition has been revised to reflect the most recent trends in the industry.  Ten new chapters cover issues including: ethics in market research, qualitative research, quantitative research, as well as key concepts such as international research, how to design a questionnaire, how to choose a sample, and how to carry out interviews.  There are also tips, advice, and new international case studies from the authors’ own experiences, which ground the concepts in business reality.

دانلود کتاب «تحقیقات بازار در عمل: مقدمه ای برای به دست آوردن بینش بیشتر بازار»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید