دانلود کتاب Managing Football: An International Perspective (به فارسی: مدیریت فوتبال: دیدگاه بین المللی) نوشته شده توسط «Sean Hamil – Simon Chadwick»
اطلاعات کتاب مدیریت فوتبال: دیدگاه بین المللی
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: taylor & francis
نویسنده: Sean Hamil – Simon Chadwick
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 520 / 515
حجم فایل: 3.79 مگابایت
کد کتاب: 1856175448 , 9781856175449
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مدیریت فوتبال: دیدگاه بین المللی
مدیریت فوتبال اولین کتابی است که مستقیماً به توسعه سریع مدیریتی، تجاری و جهانی این ورزش پاسخ می دهد و تجزیه و تحلیل کاملی از چگونگی مقابله صنعت فوتبال با چالش های ناشی از این پیشرفت ها ارائه می دهد. این کتاب که توسط دو متخصص شناخته شده در مدیریت تجارت فوتبال ویرایش شده است، کار یک تیم مشارکت کننده در سطح جهانی را گرد هم می آورد تا تجزیه و تحلیل جامعی از مهم ترین مسائل پیش روی مدیران کسب و کارهای فوتبال در سراسر جهان را تشکیل دهد. تجزیه و تحلیل پیشرفته تمام چالش های مهم تجاری در صنعت فوتبال و مدیریت مشاغل فوتبال را بررسی می کند و تمام بازارهای کلیدی فوتبال از جمله انگلیس، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، آلمان، استرالیا، آمریکای شمالی، چین، آفریقای جنوبی، جنوب را پوشش می دهد. کره، هلند & بلژیک و مکزیک مدیریت فوتبال برای هر کسی که در رشته مدیریت بازرگانی فوتبال کار میکند و یا در حال تحصیل است، یک مطالعه ضروری است و میتواند نقطه عطفی مهم در این زمینه به سرعت در حال حرکت و در سطح جهانی گسترده باشد. شان همیل، مدرس کالج بیرکبک، دانشگاه لندن، بریتانیا است. سایمون چادویک، استاد استراتژی کسب و کار ورزشی و بازاریابی، دانشگاه کاونتری، انگلستان است. * همکاری توسط یک تیم متخصص در سطح جهانی و به خوبی توسط دو متخصص در مدیریت فوتبال ویرایش شده است * پوشش جامع همه مسائل کلیدی در فوتبال در سطح بینالمللی، با تعادل قوی از تحلیل و نظرات آکادمیک و متخصص * ارائه شده در قالبی واضح و ساختاریافته ، استفاده آسان برای خوانندگان با تابلوهای راهنما واضح در سراسر متن و منابع آنلاین برای سخنرانان
دانلود کتاب «مدیریت فوتبال: دیدگاه بین المللی»