اقتصاد

مدیریت فوتبال: دیدگاه بین المللی

Managing Football: An International Perspective

دانلود کتاب Managing Football: An International Perspective (به فارسی: مدیریت فوتبال: دیدگاه بین المللی) نوشته شده توسط «Sean Hamil – Simon Chadwick»


اطلاعات کتاب مدیریت فوتبال: دیدگاه بین المللی

موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: taylor & francis

نویسنده: Sean Hamil – Simon Chadwick

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 520 / 515

حجم فایل: 3.79 مگابایت

کد کتاب: 1856175448 , 9781856175449

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مدیریت فوتبال: دیدگاه بین المللی

مدیریت فوتبال اولین کتابی است که مستقیماً به توسعه سریع مدیریتی، تجاری و جهانی این ورزش پاسخ می دهد و تجزیه و تحلیل کاملی از چگونگی مقابله صنعت فوتبال با چالش های ناشی از این پیشرفت ها ارائه می دهد. این کتاب که توسط دو متخصص شناخته شده در مدیریت تجارت فوتبال ویرایش شده است، کار یک تیم مشارکت کننده در سطح جهانی را گرد هم می آورد تا تجزیه و تحلیل جامعی از مهم ترین مسائل پیش روی مدیران کسب و کارهای فوتبال در سراسر جهان را تشکیل دهد. تجزیه و تحلیل پیشرفته تمام چالش های مهم تجاری در صنعت فوتبال و مدیریت مشاغل فوتبال را بررسی می کند و تمام بازارهای کلیدی فوتبال از جمله انگلیس، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، آلمان، استرالیا، آمریکای شمالی، چین، آفریقای جنوبی، جنوب را پوشش می دهد. کره، هلند & بلژیک و مکزیک مدیریت فوتبال برای هر کسی که در رشته مدیریت بازرگانی فوتبال کار می‌کند و یا در حال تحصیل است، یک مطالعه ضروری است و می‌تواند نقطه عطفی مهم در این زمینه به سرعت در حال حرکت و در سطح جهانی گسترده باشد. شان همیل، مدرس کالج بیرکبک، دانشگاه لندن، بریتانیا است. سایمون چادویک، استاد استراتژی کسب و کار ورزشی و بازاریابی، دانشگاه کاونتری، انگلستان است. * همکاری توسط یک تیم متخصص در سطح جهانی و به خوبی توسط دو متخصص در مدیریت فوتبال ویرایش شده است * پوشش جامع همه مسائل کلیدی در فوتبال در سطح بین‌المللی، با تعادل قوی از تحلیل و نظرات آکادمیک و متخصص * ارائه شده در قالبی واضح و ساختاریافته ، استفاده آسان برای خوانندگان با تابلوهای راهنما واضح در سراسر متن و منابع آنلاین برای سخنرانان


Managing Football is the first book to directly respond to the rapid managerial, commercial and global development of the sport and offers a thorough analysis of how the football industry can meet the challenges that flow from these developments. Expertly edited by two well known specialists in football business management, it draws together the work of a world-class contributor team to form a comprehensive analysis of the most important issues facing the managers of football businesses across the world. The cutting edge analysis examines all the important business challenges in the football industry and the management of football businesses and covers all of the key football markets including England, Spain, France, Italy, Germany, Australia, North America, China, South Africa, South Korea, the Netherlands & Belgium, and Mexico. Managing Football is simply a must-read for anyone studying or working in football business management and is set to be an important landmark in this rapidly moving and globally expansive field. Sean Hamil is a lecturer at Birkbeck College, University of London, UK. Simon Chadwick is Professor of Sport Business Strategy and Marketing, Coventry University, UK. * Contributed to by a world-class team of experts and well edited by two specialists in football management * Comprehensive coverage of all key issues in football internationally, with a strong balance of academic and practitioner analysis and comment * Presented in a clear and structured format, easy-to-use for readers with clear signposts throughout the text and online resources for lecturers

دانلود کتاب «مدیریت فوتبال: دیدگاه بین المللی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید