کتاب الکترونیکی

ماکیاولی، بازاریابی و مدیریت

Machiavelli, Marketing and Management

دانلود کتاب Machiavelli, Marketing and Management (به فارسی: ماکیاولی، بازاریابی و مدیریت) نوشته شده توسط «Phil Harris – Andrew Lock – Patricia Rees»


اطلاعات کتاب ماکیاولی، بازاریابی و مدیریت

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Phil Harris – Andrew Lock – Patricia Rees

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2000

تعداد صفحه: 257

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9780415216708 , 0415216702

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب ماکیاولی، بازاریابی و مدیریت

کتابی جذاب و پیشرفته که بینشی در مورد معنا و تفسیر ماکیاولی و آثارش برای مدیریت، بازاریابی و اندیشه سیاسی ارائه می‌کند و ارتباط خاص آن‌ها را با مدیر امروز برجسته می‌کند. نویسندگان به تعدادی از موضوعات مشترک مربوط به تأثیرات و استدلال‌های شاید اولین دانشمند علوم سیاسی و مدافع اصول مدیریت صحیح و بازاریابی می‌پردازند. موضوعات تحت پوشش عبارتند از: مدیریت مدرن. حکمرانی و اخلاق؛ پست مدرنیسم؛ بازاریابی، ارتباطات سیاسی و اسپین دکتری؛ و بلاغت و دوگانگی ماکیاولی.


A fascinating, cutting-edge book that provides insight into the meaning and interpretation of Machiavelli and his works for management, marketing and political thought, and highlights their particular relevance to the manager today. The authors address a number of common themes relating to the influences and arguments of perhaps the first political scientist and advocate of sound management and marketing principles. Topics covered include: modern management; governance and ethics; postmodernism; marketing, political communication and spin doctoring; and rhetoric and dichotomy of Machiavelli.

دانلود کتاب «ماکیاولی، بازاریابی و مدیریت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.