دانلود کتاب Machiavelli, Marketing and Management (به فارسی: ماکیاولی، بازاریابی و مدیریت) نوشته شده توسط «Phil Harris – Andrew Lock – Patricia Rees»
اطلاعات کتاب ماکیاولی، بازاریابی و مدیریت
موضوع اصلی: مدیریت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Phil Harris – Andrew Lock – Patricia Rees
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2000
تعداد صفحه: 257
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 9780415216708 , 0415216702
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب ماکیاولی، بازاریابی و مدیریت
کتابی جذاب و پیشرفته که بینشی در مورد معنا و تفسیر ماکیاولی و آثارش برای مدیریت، بازاریابی و اندیشه سیاسی ارائه میکند و ارتباط خاص آنها را با مدیر امروز برجسته میکند. نویسندگان به تعدادی از موضوعات مشترک مربوط به تأثیرات و استدلالهای شاید اولین دانشمند علوم سیاسی و مدافع اصول مدیریت صحیح و بازاریابی میپردازند. موضوعات تحت پوشش عبارتند از: مدیریت مدرن. حکمرانی و اخلاق؛ پست مدرنیسم؛ بازاریابی، ارتباطات سیاسی و اسپین دکتری؛ و بلاغت و دوگانگی ماکیاولی.
دانلود کتاب «ماکیاولی، بازاریابی و مدیریت»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.