هنرهای گرافیک

لوگو مدرنیسم

LOGO Modernism

دانلود کتاب LOGO Modernism (به فارسی: لوگو مدرنیسم) نوشته شده توسط «Jens Müller – R. Roger Remington»


اطلاعات کتاب لوگو مدرنیسم

موضوع اصلی: هنر – هنرهای گرافیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Taschen

نویسنده: Jens Müller – R. Roger Remington

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 432 / 122

حجم فایل: 28.54 مگابایت

کد کتاب: 3836545306 , 9783836545303

نوبت چاپ: Hardcover

توضیحات کتاب لوگو مدرنیسم

نام تجاری جدید: کاتالوگ بی سابقه ای از علائم تجاری مدرن زیبایی شناسی مدرنیستی در معماری، هنر و طراحی محصول برای بسیاری آشناست. در سازه‌های شیشه‌ای سر به فلک کشیده یا بوم‌های مینیمالیستی، ما زمان پیشرفت تکنولوژیکی گسترده را می‌شناسیم که بر قدرت انسان‌ها در تغییر شکل دادن به محیط خود و گسستن رادیکال از قراردادها یا محدودیت‌های گذشته تاکید می‌کند. کمتر شناخته شده، اما نه کمتر. جذاب، تقطیر مدرنیسم در طراحی گرافیک است. با ایجاد مفاهیم بصری تمیز، طراحان به دنبال دور شدن از رمز و رازهایی بودند که با هنرمند تجاری شناسایی می‌کردند و با شفافیت جهانی پیچیده‌تر را متعادل کنند. دوره 1940 1980، برای بررسی اینکه چگونه نگرش ها و الزامات مدرنیستی هویت شرکتی را به وجود آورد. از لباس‌های رسانه‌ای گرفته تا غول‌های خرده‌فروشی، خطوط هوایی گرفته تا گالری‌های هنری، این نظرسنجی جامع در سه فصل طراحی‌محور سازمان‌دهی شده است: هندسی، جلوه و تایپوگرافی. سپس هر فصل به بخش‌های رهبری فرم و سبک مانند حروف الفبا، روکش، نقطه‌ها و مربع‌ها تقسیم می‌شود. در کنار فهرست جامع، کتاب دارای مقدمه‌ای از جنس مولرون، تاریخچه لوگوها، و مقاله‌ای از R است. مدرنیسم و ​​طراحی گرافیک راجر رمینگتونون. هشت نمایه طراح و هشت مطالعه موردی آموزنده نیز گنجانده شده است، با نگاهی دقیق به زندگی و کار بزرگانی مانند پل رند، یوساکو کامکورا، و آنتون استانکوفسکی، و در پروژه‌های مهمی مانند فیات، دائی، شرکت، و بازی‌های المپیک مکزیک. از سال 1968. یک منبع بی‌رقیب برای طراحان گرافیک، تبلیغ‌کنندگان و متخصصان برندسازی، لوگو مدرنیسم برای هر کسی که به تاریخ اجتماعی، فرهنگی و شرکتی علاقه‌مند است و به قدرت متقاعدکننده تصویر و فرم، به همان اندازه جذاب است. متن به زبان های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی “


Brand new: An unprecedented catalog of modern trademarks Modernist aesthetics in architecture, art, and product design are familiar to many. In soaring glass structures or minimalist canvases, we recognize a time of vast technological advance which affirmed the power of human beings to reshape their environment and to break, radically, from the conventions or constraints of the past.Less well-known, but no less fascinating, is thedistillation of modernism in graphic design. With the creation of clean visual concepts, designers sought to move away from the mystique they identified with the commercial artist, and to counterbalance an increasingly complicated world with clarity.This unprecedented TASCHEN publication, authored byJens Muller, brings together approximately 6,000 trademarks, focused on the period 1940 1980, to examine howmodernist attitudes and imperatives gave birth to corporate identity. Ranging from media outfits to retail giants, airlines to art galleries, the sweeping survey is organized into three design-orientated chapters: Geometric, Effect, and Typographic. Each chapter is then sub-divided into form and style led sections such as alphabet, overlay, dots and squares.Alongside the comprehensive catalog, the book features an introduction fromJens Mulleron the history of logos, and an essay byR. Roger Remingtonon modernism and graphic design. Eight designer profiles and eight instructive case studies are also included, with a detailed look at the life and work of such luminaries asPaul Rand, Yusaku Kamekura, andAnton Stankowski, and at such significant projects asFiat, The Daiei, Inc., and theMexico Olympic Games of 1968. An unrivaled resource for graphic designers, advertisers, and branding specialists, Logo Modernismis equally fascinating to anyone interested in social, cultural, and corporate history, and in the sheer persuasive power of image and form. Text in English, French, and German ”

دانلود کتاب «لوگو مدرنیسم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید