کتاب الکترونیکی

آموزش برنامه نویسی بازی HTML5 راهنمای عملی ساخت بازی های آنلاین با استفاده از Canvas، SVG و WebGL

Learning HTML5 game programming  a hands-on guide to building online games using Canvas, SVG, and WebGL

دانلود کتاب Learning HTML5 game programming a hands-on guide to building online games using Canvas, SVG, and WebGL (به فارسی: آموزش برنامه نویسی بازی HTML5 راهنمای عملی ساخت بازی های آنلاین با استفاده از Canvas، SVG و WebGL) نوشته شده توسط «James L. Williams»


اطلاعات کتاب آموزش برنامه نویسی بازی HTML5 راهنمای عملی ساخت بازی های آنلاین با استفاده از Canvas، SVG و WebGL

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Addison–Wesley

نویسنده: James L. Williams

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 254

حجم فایل: 6.46 مگابایت

کد کتاب: 0321767365 , 9780321767363

توضیحات کتاب آموزش برنامه نویسی بازی HTML5 راهنمای عملی ساخت بازی های آنلاین با استفاده از Canvas، SVG و WebGL

من این کتاب را نوشتم تا کمی خارش کنم، اما همچنین به این دلیل که می‌توانستم پتانسیل‌های موجود در جامعه بازی‌های نوپای HTML5 (در آن زمان) را ببینم. من می‌خواستم به توسعه‌دهندگان کمک کنم تا در بیابان HTML5 حرکت کنند و در مورد Canvas، WebGL، و SVG، همراه با بهترین روش‌ها برای هرکدام بیاموزند. گاهی اوقات کمی بحث می شد تا توسعه دهندگان متقاعد شوند که HTML5 فقط یک بازی نیست. آنها از اینکه می دانستند می توانند محتوای غنی با تمام ویژگی های یک برنامه دسکتاپ داشته باشند شگفت زده می شدند – مانند بافر دوگانه، شتاب سخت افزاری، و حافظه پنهان در داخل برنامه محدودیت های مرورگر بدون افزونه. بسیاری از آنها فلش را به عنوان تنها گزینه در نظر گرفتند. تماشای تغییر جزر و مد از «فلش برای همه چیز» به «استفاده از فلش فقط در جاهایی که شکاف‌های HTML5 وجود دارد» جالب بود. در طول نوشتن این کتاب، اکوسیستم برنامه نویسی بازی HTML5 به سرعت تکامل یافته و بالغ شده است. من مطمئن هستم که فناوری ها به پیشرفت خود ادامه خواهند داد و من مشتاقانه منتظر پیشرفت های سال آینده هستم.


I wrote this book to scratch an itch, but also because I could see the potential in the (at the time) nascent HTML5 gaming community. I wanted to help developers navigate the wilderness of HTML5 and learn about Canvas,WebGL, and SVG, along with best prac- tices for each. It sometimes took a bit of discussion to convince developers that HTML5 wasn’t just a plaything.They were surprised to learn they could have rich content with all the niceties of a desktop application—such as double buffering, hardware acceleration, and caching inside the confines of the browser without a plugin. Many of them considered Flash as the sole option. It was interesting to watch the tides turn from “Flash for every- thing” to “Use Flash only where there are HTML5 gaps.” During my writing of this book, the ecosystem around HTML5 game programming has rapidly evolved and matured. I am sure the technologies will continue to evolve, and I look forward to the advances the next year brings.

دانلود کتاب «آموزش برنامه نویسی بازی HTML5 راهنمای عملی ساخت بازی های آنلاین با استفاده از Canvas، SVG و WebGL»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید