کامپیوترها

یادگیری علوم کامپیوتر با Swift: مفاهیم محاسباتی، پارادایم های برنامه نویسی، مدیریت داده ها و معماری اجزای مدرن با Swift و زمین های بازی

Learn Computer Science with Swift: Computation Concepts, Programming Paradigms, Data Management, and Modern Component Architectures with Swift and Playgrounds

دانلود کتاب Learn Computer Science with Swift: Computation Concepts, Programming Paradigms, Data Management, and Modern Component Architectures with Swift and Playgrounds (به فارسی: یادگیری علوم کامپیوتر با Swift: مفاهیم محاسباتی، پارادایم های برنامه نویسی، مدیریت داده ها و معماری اجزای مدرن با Swift و زمین های بازی) نوشته شده توسط «Jesse Feiler»


اطلاعات کتاب یادگیری علوم کامپیوتر با Swift: مفاهیم محاسباتی، پارادایم های برنامه نویسی، مدیریت داده ها و معماری اجزای مدرن با Swift و زمین های بازی

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Jesse Feiler

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 309

حجم فایل: 7.83 مگابایت

کد کتاب: 1484230663 , 9781484230664

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب یادگیری علوم کامپیوتر با Swift: مفاهیم محاسباتی، پارادایم های برنامه نویسی، مدیریت داده ها و معماری اجزای مدرن با Swift و زمین های بازی

به اصول اولیه حل پازل های منطقی و ایجاد الگوریتم ها با استفاده از سوئیفت در پلتفرم های اپل مسلط شوید. این کتاب بر اساس برنامه درسی است که در حال حاضر در کلاس های رایج کامپیوتر استفاده می شود. شما یاد خواهید گرفت که فرآیندهای الگوریتمی را با استفاده از Swift در زمینه iOS، macOS، tvOS و watchOS خودکارسازی کنید.

با درک نحوه تفکر محاسباتی شروع کنید: برای فرمول‌بندی یک مشکل محاسباتی و تشخیص الگوها و راه‌ها. برای تایید آن سپس از انتزاعات و کارهای مفهومی استفاده کنید و از تکه های کد برای ساخت چارچوب ها و نوشتن کد با استفاده از Xcode و Swift استفاده کنید. هنگامی که چارچوب‌ها را در جای خود قرار دادید، استفاده از الگوریتم‌ها و داده‌های ساختاری را یاد خواهید گرفت. در نهایت، خواهید دید که چگونه از طریق یک رابط کاربری قابل استفاده، افراد را به آنچه ساخته اید وارد کنید و چگونه رابط کاربری و کد با هم ارتباط دارند.

آنچه خواهید آموخت

/p>

  • تشخیص الگوها و استفاده از انتزاعات
  • ساخت کد در چارچوب‌های قابل استفاده مجدد
  • مدیریت کد و اشتراک‌گذاری کنترل نسخه
  • پازل های منطقی را حل کنید

این کتاب برای چه کسانی است

متخصصان جوان علاقه مند به یادگیری علوم کامپیوتر از دیدگاه پلتفرم اپل.


Master the basics of solving logic puzzles, and creating algorithms using Swift on Apple platforms. This book is based on the curriculum currently being used in common computer classes. You’ll learn to automate algorithmic processes that scale using Swift in the context of iOS, macOS, tvOS, and watchOS.

Begin by understanding how to think computationally: to formulate a computational problem and recognize patterns and ways to validate it. Then jump ahead past the abstractions and conceptual work into using code snippets to build frameworks and write code using Xcode and Swift. Once you have frameworks in place, you’ll learn to use algorithms and structure data. Finally, you’ll see how to bring people into what you’ve built through a useable UI and how UI and code relate.

What You’ll Learn

  • Recognize patterns and use abstractions
  • Build code into reusable frameworks
  • Manage code and share version control
  • Solve logic puzzles

Who This Book Is For

Young professionals interested in learning computer science from an Apple platform standpoint.

دانلود کتاب «یادگیری علوم کامپیوتر با Swift: مفاهیم محاسباتی، پارادایم های برنامه نویسی، مدیریت داده ها و معماری اجزای مدرن با Swift و زمین های بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید