مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری

رهبری با یک داستان: راهنمای ساخت روایت های تجاری که مجذوب، متقاعد و الهام بخش است

Lead with a Story: A Guide to Crafting Business Narratives That Captivate, Convince, and Inspire

دانلود کتاب Lead with a Story: A Guide to Crafting Business Narratives That Captivate, Convince, and Inspire (به فارسی: رهبری با یک داستان: راهنمای ساخت روایت های تجاری که مجذوب، متقاعد و الهام بخش است) نوشته شده توسط «Paul Smith»


اطلاعات کتاب رهبری با یک داستان: راهنمای ساخت روایت های تجاری که مجذوب، متقاعد و الهام بخش است

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Paul Smith

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 288 / 289

حجم فایل: 2.22 مگابایت

کد کتاب: 0814420303 , 9780814420300

نوبت چاپ: 7.11.2012

توضیحات کتاب رهبری با یک داستان: راهنمای ساخت روایت های تجاری که مجذوب، متقاعد و الهام بخش است

داستان سرایی در دنیای تجارت به سن بلوغ رسیده است. امروزه بسیاری از موفق ترین شرکت ها از داستان سرایی به عنوان ابزار رهبری استفاده می کنند. در نایک، همه مدیران ارشد به عنوان «داستان‌سرای شرکت‌ها» معرفی می‌شوند. 3M سال‌ها پیش ممنوعیت‌های bullet points را ممنوع کرد و با فرآیند نوشتن «روایت‌های استراتژیک» جایگزین شد. گمبل کارگردانان هالیوودی را استخدام کرد تا تکنیک های داستان سرایی را به مدیران خود آموزش دهند. برخی از مدارس تجاری آینده نگر حتی دوره های داستان سرایی را به برنامه درسی مدیریت خود اضافه کرده اند. دلیل این امر ساده است: داستان ها این توانایی را دارند که مخاطب را به گونه ای درگیر کنند که منطق و نقطه های گلوله به تنهایی هرگز نمی توانستند. فرقی نمی کند که یک چشم انداز را منتقل کنید، یک ایده بفروشید یا تعهد را القا کنید، داستان سرایی یک ابزار تجاری قدرتمند است که می تواند به معنای تفاوت بین نتایج متوسط ​​و موفقیت خارق العاده باشد. “Lead with a Story” شامل داستان‌های آماده و راهنمای نحوه استفاده برای خوانندگانی است که به دنبال ساختن داستان خود هستند. این کتاب که برای طیف گسترده ای از چالش های تجاری طراحی شده است، نشان می دهد که چگونه روایت می تواند کمک کند: تعریف فرهنگ و ارزش ها. ایجاد خلاقیت و نوآوری؛ تقویت همکاری و ایجاد روابط؛ ارائه مربیگری و بازخورد؛ تغییر سرب؛ و بیشتر. چه در یک سخنرانی و چه در یادداشتی که به یک نفر یا هزاران نفر ابلاغ شده باشد، داستان سرایی یک مهارت ضروری برای موفقیت است. با نمونه هایی از شرکت هایی مانند Kellogg’s، Merrill-Lynch، Procter و amp. قمار، کرایه اتومبیل ملی، وال مارت، پیتزا هات، و موارد دیگر، این منبع عملی به خوانندگان راهنمایی لازم را برای ارائه داستان ها با جلوه های خیره کننده می دهد.


Storytelling has come of age in the business world. Today, many of the most successful companies use storytelling as a leadership tool. At Nike, all senior executives are designated ”corporate storytellers.” 3M banned bullet points years ago and replaced them with a process of writing ”strategic narratives.” Procter & Gamble hired Hollywood directors to teach its executives storytelling techniques. Some forward-thinking business schools have even added storytelling courses to their management curriculum. The reason for this is simple: stories have the ability to engage an audience the way logic and bullet points alone never could. Whether you are trying to communicate a vision, sell an idea, or inspire commitment, storytelling is a powerful business tool that can mean the difference between mediocre results and phenomenal success. ”Lead with a Story” contains both ready-to-use stories and how-to guidance for readers looking to craft their own. Designed for a wide variety of business challenges, the book shows how narrative can help: define culture and values; engender creativity and innovation; foster collaboration and build relationships; provide coaching and feedback; lead change; and more. Whether in a speech or a memo, communicated to one person or a thousand, storytelling is an essential skill for success. Complete with examples from companies like Kellogg’s, Merrill-Lynch, Procter & Gamble, National Car Rental, Wal-Mart, Pizza Hut, and more, this practical resource gives readers the guidance they need to deliver stories to stunning effect

دانلود کتاب «رهبری با یک داستان: راهنمای ساخت روایت های تجاری که مجذوب، متقاعد و الهام بخش است»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید