بازاریابی: تبلیغات

Kapferer در مورد لوکس: چگونه مارک های لوکس می توانند رشد کنند اما نادر باقی می مانند

Kapferer on luxury : how luxury brands can grow yet remain rare

دانلود کتاب Kapferer on luxury : how luxury brands can grow yet remain rare (به فارسی: Kapferer در مورد لوکس: چگونه مارک های لوکس می توانند رشد کنند اما نادر باقی می مانند) نوشته شده توسط «Kapferer – Jean-Noël»


اطلاعات کتاب Kapferer در مورد لوکس: چگونه مارک های لوکس می توانند رشد کنند اما نادر باقی می مانند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Kapferer – Jean-Noël

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 228

حجم فایل: 443 کیلوبایت

کد کتاب: 0749474378 , 9780749474379

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب Kapferer در مورد لوکس: چگونه مارک های لوکس می توانند رشد کنند اما نادر باقی می مانند

در صنعتی که نادر بودن و انحصار بودن کلید موفقیت است، رشد کسب و کار می تواند مثبت و منفی باشد. در این کتاب، ژان نوئل کاپفرر، کارشناس مشهور تجملات و برندسازی (نویسنده کتاب کلاسیک مدیریت برند استراتژیک جدید و نویسنده کتاب پرفروش استراتژی لوکس) مجموعه ای از مقالات جدید و محبوب با دقت انتخاب شده که به مسائل مربوط به رشد لوکس می پردازند. او به سوالاتی از این قبیل پاسخ می دهد: یک شرکت با چه سرعتی باید رشد کند و در کجای جهان باید این کار را انجام دهد، یک برند چقدر باید بفروشد و چه زمانی اشباع اتفاق می افتد؟ مقاله‌ها همچنین به این موارد اشاره می‌کنند: 
–چالش‌های تجملات پایدار
–اهمیت کمیاب ماندن
–تصحیح تجملات
–چرا تجمل‌گرایی نباید محلی‌سازی شود
–تطبیق سازمان لوکس به وب
–کاوشی در روانشناسی مصرف کنندگان از قیمت های لوکس
–مدل های تجاری متمایز برندهای لوکس


In an industry where rarity and exclusivity are keys to success, business growth can be both positive and negative.  In this book, renowned luxury and branding expert Jean-Noël Kapferer (author of the classic New Strategic Brand Management and co-author of bestseller The Luxury Strategy) offers a collection of carefully chosen new and popular essays that address issues relating to luxury growth.  He provides answers to questions such as: how fast should a firm grow and where in the world should it do so, how much volume should a brand sell, and when does saturation occur? Essays also address: 
–The challenges of sustaining luxury
–The importance of remaining rare
–The artification of luxury
–Why luxury should not delocalize
–Adapting the luxury organization to the web
–An exploration into consumers’ psychology of luxury prices
–The distinct business models of luxury brands

دانلود کتاب «Kapferer در مورد لوکس: چگونه مارک های لوکس می توانند رشد کنند اما نادر باقی می مانند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید