دانلود کتاب Kapferer on luxury : how luxury brands can grow yet remain rare (به فارسی: Kapferer در مورد لوکس: چگونه مارک های لوکس می توانند رشد کنند اما نادر باقی می مانند) نوشته شده توسط «Kapferer – Jean-Noël»
اطلاعات کتاب Kapferer در مورد لوکس: چگونه مارک های لوکس می توانند رشد کنند اما نادر باقی می مانند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Kapferer – Jean-Noël
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 228
حجم فایل: 443 کیلوبایت
کد کتاب: 0749474378 , 9780749474379
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب Kapferer در مورد لوکس: چگونه مارک های لوکس می توانند رشد کنند اما نادر باقی می مانند
در صنعتی که نادر بودن و انحصار بودن کلید موفقیت است، رشد کسب و کار می تواند مثبت و منفی باشد. در این کتاب، ژان نوئل کاپفرر، کارشناس مشهور تجملات و برندسازی (نویسنده کتاب کلاسیک مدیریت برند استراتژیک جدید و نویسنده کتاب پرفروش استراتژی لوکس) مجموعه ای از مقالات جدید و محبوب با دقت انتخاب شده که به مسائل مربوط به رشد لوکس می پردازند. او به سوالاتی از این قبیل پاسخ می دهد: یک شرکت با چه سرعتی باید رشد کند و در کجای جهان باید این کار را انجام دهد، یک برند چقدر باید بفروشد و چه زمانی اشباع اتفاق می افتد؟ مقالهها همچنین به این موارد اشاره میکنند:
–چالشهای تجملات پایدار
–اهمیت کمیاب ماندن
–تصحیح تجملات
–چرا تجملگرایی نباید محلیسازی شود
–تطبیق سازمان لوکس به وب
–کاوشی در روانشناسی مصرف کنندگان از قیمت های لوکس
–مدل های تجاری متمایز برندهای لوکس
–The challenges of sustaining luxury
–The importance of remaining rare
–The artification of luxury
–Why luxury should not delocalize
–Adapting the luxury organization to the web
–An exploration into consumers’ psychology of luxury prices
–The distinct business models of luxury brands
دانلود کتاب «Kapferer در مورد لوکس: چگونه مارک های لوکس می توانند رشد کنند اما نادر باقی می مانند»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.