دانلود کتاب IT Through Experiential Learning: Learn, Deploy and Adopt IT through Gamification (به فارسی: فناوری اطلاعات از طریق یادگیری تجربی: یادگیری، استقرار و پذیرش فناوری اطلاعات از طریق گیمیفیکیشن) نوشته شده توسط «Shreekant W Shiralkar (auth.)»
اطلاعات کتاب فناوری اطلاعات از طریق یادگیری تجربی: یادگیری، استقرار و پذیرش فناوری اطلاعات از طریق گیمیفیکیشن
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Shreekant W Shiralkar (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 108
حجم فایل: 7.23 مگابایت
کد کتاب: 1484224213 , 9781484224212
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب فناوری اطلاعات از طریق یادگیری تجربی: یادگیری، استقرار و پذیرش فناوری اطلاعات از طریق گیمیفیکیشن
این کتاب مختصر به خوانندگان نشان می دهد که چگونه می توان از یادگیری تجربی برای غلبه بر چالش های ایجاد شده در بکارگیری و ارائه فناوری اطلاعات (IT) به نیازهای تجاری آنها از طریق رویکرد نوآورانه و مبتنی بر بازی استفاده کرد. نوآوریهای فناوری و مدلهای کسبوکار در حال تکامل بخشی از یک تغییر سریع است که شرکتها و متخصصان مدیریت را مجبور میکند تا فناوری اطلاعات را به روشهای جدید یاد بگیرند، به کار بگیرند و بکار گیرند تا مزیت رقابتی خود را حفظ کنند. بسیاری این کار را از طریق یادگیری تجربی انجام می دهند. شما با مرور اصول اولیه یادگیری تجربی و ارتباط آن با فناوری اطلاعات شروع میکنید، و سپس شش فصل که مفهوم عملی را از طریق سناریوهای مختلف اعمال میکند، شروع میکنید.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.