کامپیوترها

فناوری اطلاعات از طریق یادگیری تجربی: یادگیری، استقرار و پذیرش فناوری اطلاعات از طریق گیمیفیکیشن

IT Through Experiential Learning: Learn, Deploy and Adopt IT through Gamification

دانلود کتاب IT Through Experiential Learning: Learn, Deploy and Adopt IT through Gamification (به فارسی: فناوری اطلاعات از طریق یادگیری تجربی: یادگیری، استقرار و پذیرش فناوری اطلاعات از طریق گیمیفیکیشن) نوشته شده توسط «Shreekant W Shiralkar (auth.)»


اطلاعات کتاب فناوری اطلاعات از طریق یادگیری تجربی: یادگیری، استقرار و پذیرش فناوری اطلاعات از طریق گیمیفیکیشن

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Shreekant W Shiralkar (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 108

حجم فایل: 7.23 مگابایت

کد کتاب: 1484224213 , 9781484224212

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب فناوری اطلاعات از طریق یادگیری تجربی: یادگیری، استقرار و پذیرش فناوری اطلاعات از طریق گیمیفیکیشن

این کتاب مختصر به خوانندگان نشان می دهد که چگونه می توان از یادگیری تجربی برای غلبه بر چالش های ایجاد شده در بکارگیری و ارائه فناوری اطلاعات (IT) به نیازهای تجاری آنها از طریق رویکرد نوآورانه و مبتنی بر بازی استفاده کرد. نوآوری‌های فناوری و مدل‌های کسب‌وکار در حال تکامل بخشی از یک تغییر سریع است که شرکت‌ها و متخصصان مدیریت را مجبور می‌کند تا فناوری اطلاعات را به روش‌های جدید یاد بگیرند، به کار بگیرند و بکار گیرند تا مزیت رقابتی خود را حفظ کنند. بسیاری این کار را از طریق یادگیری تجربی انجام می دهند. شما با مرور اصول اولیه یادگیری تجربی و ارتباط آن با فناوری اطلاعات شروع می‌کنید، و سپس شش فصل که مفهوم عملی را از طریق سناریوهای مختلف اعمال می‌کند، شروع می‌کنید.


This concise book shows readers how experiential learning can be used to overcome the challenges posed in applying and delivering information technology (IT) to their business needs through innovative, game-based approach. Technology innovations and evolving business models are part of a rapid change that is forcing corporate and management professionals to learn, deploy, and adopt IT in new ways in order to maintain a competitive advantage. Many are doing this through experiential learning. You’ll begin by reviewing the basics of experiential learning and its relevance to IT, followed by six chapters that apply the hands-on concept through various scenarios.

دانلود کتاب «فناوری اطلاعات از طریق یادگیری تجربی: یادگیری، استقرار و پذیرش فناوری اطلاعات از طریق گیمیفیکیشن»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید