دانلود کتاب iPhone Open Application Development: Write Native Applications Using the Open Source Tool Chain (به فارسی: توسعه برنامه باز آیفون: برنامه های بومی را با استفاده از زنجیره ابزار منبع باز بنویسید) نوشته شده توسط «Jonathan Zdziarski»
اطلاعات کتاب توسعه برنامه باز آیفون: برنامه های بومی را با استفاده از زنجیره ابزار منبع باز بنویسید
موضوع اصلی: ساخت و ساز
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: O’Reilly Media
نویسنده: Jonathan Zdziarski
زبان: English
فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 272
حجم کتاب: 1 مگابایت
کد کتاب: 0596155190 , 9780596155193
نوبت چاپ: Second Edition
توضیحات کتاب توسعه برنامه باز آیفون: برنامه های بومی را با استفاده از زنجیره ابزار منبع باز بنویسید
این کتاب با ۲۶۸ صفحه از بسیاری از کتاب های برنامه نویسی کوتاهتر است.
در حال توسعه برای آیفون باز (جیلبریک) است. پس از فروش نسخه اول، این نسخه با به روز رسانی های جزئی برای سیستم عامل آیفون 2.x است. این کتاب به شما در مورد API های آیفون استفاده شده توسط برنامه های داخلی اپل می آموزد، اما باید توجه داشته باشید که Apple iPhone SDK را هدف قرار نمی دهد، و شما را در توسعه برنامه ها برای AppStore راهنمایی نمی کند، اگرچه کد به طور کلی خواهد بود. قابل اجرا برای برنامه های AppStore.
با توضیح فرآیند جیلبریک، تنظیم کامپایلر یا روی مک (سخت) یا خود آیفون (بی اهمیت: http://soi.kd6.us/2008/09/27/so-i-) شروع می شود. made-my-iphone-say-hello-world/) و مقدمه ای بر Objective-C.
این کتاب بسیاری از برنامههای نمونه کامل را با استفاده از کنترلهای مختلف آیفون UIKit ارائه میکند و اطلاعاتی در مورد کوارتز (گرافیک ۲ بعدی) و کتابخانههای صدا ارائه میدهد.
OpenGL ES (برای گرافیک های با کارایی بالا/سه بعدی) یا برنامه های کاربردی وب و API ها را توصیف نمی کند.
من گاه به گاه خطاهای ویرایشی پیدا کردم – بیشتر از آنچه که در نسخه دوم اوریلی انتظار داشتم، از غلط املایی (کوارتز به جای کوارتز) تا متن قدیمی که یک نمونه کد به روز شده را توصیف می کند تا خطاهای کپی و جایگذاری بین بخش های مشابه. هیچ چیز بیش از حد فاحش نیست، اما حواس پرتی.
من این کتاب و سایر کتابهایی را که SDK را هدف قرار میدهند در فروشگاه آمازون فهرست میکنم: http://astore.amazon.com/iaw-20
It describes developing for an open (jailbroken) iPhone. After the first edition sold out, this is the version with minor updates for the iPhone 2.x firmware. This book teaches you about the iPhone APIs used by the built-in Apple applications, but you should be aware that it does NOT target the Apple iPhone SDK, and does NOT guide you in developing apps for the AppStore, though the code will generally be applicable for AppStore applications.
It begins with a description of the process of jailbreaking, getting the compiler set up either on the Mac (hard) or the iPhone itself (trivial: http://soi.kd6.us/2008/09/27/so-i-made-my-iphone-say-hello-world/) and an introduction to Objective-C.
This book presents many complete example programs using the various iPhone UIKit controls, and presents information on Quartz (2d graphics) and the sound libraries.
It does not describe OpenGL ES (for high-performance/3D graphics) or web applications and APIs.
I found occasional editing errors – more than I’d expect in an O’Reilly Second Edition, ranging from typos (Quarts instead of Quartz) to old text describing an updated code example, to copy-and-paste errors between similar sections. Nothing too egregious, but distracting.
I list this book and other books that target the SDK in my Amazon Store: http://astore.amazon.com/iaw-20
دانلود کتاب «توسعه برنامه باز آیفون: برنامه های بومی را با استفاده از زنجیره ابزار منبع باز بنویسید»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.