دانلود کتاب Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9.0 (به فارسی: مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0) نوشته شده توسط «Frank D. Luna»
اطلاعات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Jones & Bartlett Publishers
نویسنده: Frank D. Luna
زبان: english
فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 400
حجم فایل: 3.42 مگابایت
کد کتاب: 1556229135 , 9781556229138
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0
من این کتاب را به عنوان یک توسعه دهنده باتجربه c++ win32 خریداری کردم، اما هیچ دانشی از x مستقیم ندارم. او کتاب را در قالب مفهوم و سپس نمونه کد منبع ارائه می کند. من جلد کتاب را خواندم و تمام نمونه ها را برای ساخت و اجرا به دست آوردم. چیزهای زیادی یاد گرفتید، این کتاب را برای Direct_xer مبتدی به شدت توصیه می کنم، اما باید با c++ و win32 راحت باشد.
دانلود کتاب «مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.