برنامه نويسي

مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0

Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9.0

دانلود کتاب Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9.0 (به فارسی: مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0) نوشته شده توسط «Frank D. Luna»


اطلاعات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jones & Bartlett Publishers

نویسنده: Frank D. Luna

زبان: english

فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 400

حجم فایل: 3.42 مگابایت

کد کتاب: 1556229135 , 9781556229138

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0

من این کتاب را به عنوان یک توسعه دهنده باتجربه c++ win32 خریداری کردم، اما هیچ دانشی از x مستقیم ندارم. او کتاب را در قالب مفهوم و سپس نمونه کد منبع ارائه می کند. من جلد کتاب را خواندم و تمام نمونه ها را برای ساخت و اجرا به دست آوردم. چیزهای زیادی یاد گرفتید، این کتاب را برای Direct_xer مبتدی به شدت توصیه می کنم، اما باید با c++ و win32 راحت باشد.


I bought this book as an experienced c++ win32 developer, but no knowledge of direct x. He presents the book in a format of concept and then source code example. I read the book cover to cover, getting all the examples to build and run. Learned alot, highly recommend this book for beginner direct_xer’s, but should be comfortable with c++ and win32.

دانلود کتاب «مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید