برنامه نويسي

مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0

Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9.0

دانلود کتاب Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9.0 (به فارسی: مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0) نوشته شده توسط «Frank D. Luna»


اطلاعات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wordware Pub

نویسنده: Frank D. Luna

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 421

حجم فایل: 6.54 مگابایت

کد کتاب: 1556229135 , 9781556229138

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0

مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0 مقدمه ای برای برنامه نویسی گرافیک های کامپیوتری سه بعدی تعاملی با استفاده از DirectX 9.0 با تاکید بر توسعه بازی ارائه می دهد. کتاب با توضیح ابزارهای ریاضی شروع می شود و به مفاهیم کلی سه بعدی می رود. موضوعات دیگر شامل انجام عملیات اساسی در Direct3D مانند طراحی اولیه، نورپردازی، بافت، ترکیب آلفا، و شابلون کردن، و استفاده از Direct3D برای اجرای تکنیک هایی است که ممکن است در یک بازی مورد نیاز باشد. فصل‌های مربوط به سایه‌زن‌های رأس و پیکسل، از جمله چارچوب افکت‌ها و زبان جدید سایه‌اندازی سطح بالا، بحث را کامل می‌کنند. مفاهیم پایه ریاضی و سه بعدی را درک کنید. یاد بگیرید که چگونه صحنه های سه بعدی تعاملی را با استفاده از Direct3D 9.0 API توصیف و ترسیم کنید. از Direct3D و کتابخانه ابزار D3DX برای پیاده سازی انواع تکنیک ها و برنامه های کاربردی مانند شفافیت، سایه ها، بازتاب ها، فونت ها، مش ها، استفاده از XFiles، مش های پیشرونده، رندر زمین، سیستم های ذرات، برداشت، رندر کارتونی و چند بافتی استفاده کنید. نحوه نوشتن برنامه های سایه زن رأس و پیکسل با زبان سایه زنی سطح بالا را بیاموزید. نحوه نوشتن و استفاده از فایل های افکت با چارچوب جلوه های Direct3D را کشف کنید.


Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9.0 provides an introduction to programming interactive 3D computer graphics using DirectX 9.0, with an emphasis on game development. The book begins with an explanation of mathematical tools and moves on to general 3D concepts. Other topics include performing basic operations in Direct3D such as primitive drawing, lighting, texturing, alpha blending, and stenciling, and using Direct3D to implement techniques that could be required in a game. Chapters on vertex and pixel shaders, including the effects framework and the new High-Level Shading Language, wrap up the discussion. Understand basic mathematical and 3D concepts. Learn how to describe and draw interactive 3D scenes using the Direct3D 9.0 API. Use Direct3D and the D3DX utility library to implement a variety of techniques and applications, such as transparency, shadows, reflections, fonts, meshes, using XFiles, progressive meshes, terrain rendering, particle systems, picking, cartoon rendering, and multitexturing. Find out how to write vertex and pixel shader programs with the High-Level Shading Language. Discover how to write and use effect files with the Direct3D effects framework.

دانلود کتاب «مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید