دانلود کتاب Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9.0 (به فارسی: مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0) نوشته شده توسط «Frank D. Luna»
اطلاعات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wordware Pub
نویسنده: Frank D. Luna
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 421
حجم فایل: 6.54 مگابایت
کد کتاب: 1556229135 , 9781556229138
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0
مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0 مقدمه ای برای برنامه نویسی گرافیک های کامپیوتری سه بعدی تعاملی با استفاده از DirectX 9.0 با تاکید بر توسعه بازی ارائه می دهد. کتاب با توضیح ابزارهای ریاضی شروع می شود و به مفاهیم کلی سه بعدی می رود. موضوعات دیگر شامل انجام عملیات اساسی در Direct3D مانند طراحی اولیه، نورپردازی، بافت، ترکیب آلفا، و شابلون کردن، و استفاده از Direct3D برای اجرای تکنیک هایی است که ممکن است در یک بازی مورد نیاز باشد. فصلهای مربوط به سایهزنهای رأس و پیکسل، از جمله چارچوب افکتها و زبان جدید سایهاندازی سطح بالا، بحث را کامل میکنند. مفاهیم پایه ریاضی و سه بعدی را درک کنید. یاد بگیرید که چگونه صحنه های سه بعدی تعاملی را با استفاده از Direct3D 9.0 API توصیف و ترسیم کنید. از Direct3D و کتابخانه ابزار D3DX برای پیاده سازی انواع تکنیک ها و برنامه های کاربردی مانند شفافیت، سایه ها، بازتاب ها، فونت ها، مش ها، استفاده از XFiles، مش های پیشرونده، رندر زمین، سیستم های ذرات، برداشت، رندر کارتونی و چند بافتی استفاده کنید. نحوه نوشتن برنامه های سایه زن رأس و پیکسل با زبان سایه زنی سطح بالا را بیاموزید. نحوه نوشتن و استفاده از فایل های افکت با چارچوب جلوه های Direct3D را کشف کنید.
دانلود کتاب «مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.