برنامه نويسي

مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 11

Introduction to 3D Game Programming with DirectX 11

دانلود کتاب Introduction to 3D Game Programming with DirectX 11 (به فارسی: مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 11) نوشته شده توسط «Frank Luna»


اطلاعات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 11

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Mercury Learning & Information

نویسنده: Frank Luna

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 754

حجم فایل: 23.91 مگابایت

کد کتاب: 1936420228 , 9781800758377

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 11

این کتاب پرفروش به‌روزرسانی، مقدمه‌ای بر برنامه‌نویسی گرافیک‌های رایانه‌ای تعاملی با تأکید بر توسعه بازی با استفاده از DirectX 11 ارائه می‌کند. این کتاب به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود: ابزارهای اساسی ریاضی، وظایف اساسی در Direct3D، و تکنیک‌ها و جلوه‌های ویژه. این شامل ویژگی‌های جدید Direct3D 11 مانند تسریع سخت‌افزار و سایه‌زن محاسباتی است و تکنیک‌های رندر پیشرفته مانند انسداد محیط، نقشه‌برداری عادی و جابجایی، رندر سایه، سیستم‌های ذرات و انیمیشن کاراکتر را پوشش می‌دهد. شامل یک DVD همراه با کد و ارقام است. فهرست مختصر مطالب: قسمت اول پیش نیازهای ریاضی. جبر برداری. جبر ماتریسی. تحولات. قسمت دوم مبانی Direct3D. راه اندازی Direct3D خط لوله رندرینگ طراحی در Direct3D. نورپردازی. بافت. مخلوط کردن. شابلون زدن. شیدر هندسه. شیدر محاسباتی. مراحل Tessellation. قسمت سوم موضوعات Direct3D. ساخت دوربین اول شخص نمونه برداری و شکستن فروستوم. چیدن. نقشه برداری مکعب. نگاشت نرمال و جابجایی. رندر زمین. سیستم های ذرات و جریان خروجی. نقشه برداری سایه. انسداد محیطی مش. کواترنیون ها. انیمیشن شخصیت. ضمیمه ها مقدمه ای بر برنامه نویسی ویندوز. مرجع زبان سایه زنی سطح بالا. مقداری هندسه تحلیلی راه حل های انتخاب شده ویژگی ها: + مقدمه ای بر برنامه نویسی گرافیک های کامپیوتری تعاملی، با تاکید بر توسعه بازی با استفاده از DirectX 11 + پوشش ویژگی های جدید Direct3D 11 + شامل DVD همراه با کد منبع و گرافیک 4 رنگ [توضیحات آمازون]


This updated bestseller provides an introduction to programming interactive computer graphics, with an emphasis on game development using DirectX 11. The book is divided into three main parts: basic mathematical tools, fundamental tasks in Direct3D, and techniques and special effects. It includes new Direct3D 11 features such as hardware tessellation and the compute shader, and covers advanced rendering techniques such as ambient occlusion, normal and displacement mapping, shadow rendering, particle systems, and character animation. Includes a companion DVD with code and figures. Brief Table of Contents: Part I Mathematical Prerequisites. Vector Algebra. Matrix Algebra. Transformations. Part II Direct3D Foundations. Direct3D Initialization. The Rendering Pipeline. Drawing in Direct3D. Lighting. Texturing. Blending. Stenciling. The Geometry Shader. The Compute Shader. The Tessellation Stages. Part III Direct3D Topics. Building a First Person Camera. Instancing and Frustum Culling. Picking. Cube Mapping. Normal and Displacement Mapping. Terrain Rendering. Particle Systems and Stream-Out. Shadow Mapping. Ambient Occlusion. Meshes. Quaternions. Character Animation. Appendices. Introduction to Windows Programming. High-Level Shading Language Reference. Some Analytic Geometry. Selected solutions. Features: +Provides an introduction to programming interactive computer graphics, with an emphasis on game development using DirectX 11 +Covers new Direct3D 11 features +Includes companion DVD with source code and 4-color graphics [Amazon description]

دانلود کتاب «مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 11»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید