شبکه: اینترنت

خرید اینترنتی: مطالعه بازار OFT

Internet Shopping: An OFT market study

دانلود کتاب Internet Shopping: An OFT market study (به فارسی: خرید اینترنتی: مطالعه بازار OFT) نوشته شده توسط «Office of Fair Trading»


اطلاعات کتاب خرید اینترنتی: مطالعه بازار OFT

موضوع اصلی: کامپیوتر – شبکه

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Office of Fair Trading

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 169 / 176

حجم فایل: 1.14 مگابایت

توضیحات کتاب خرید اینترنتی: مطالعه بازار OFT

در بیش از یک دهه، اینترنت زندگی میلیون ها کاربر خود را متحول کرده است. مطالعه ما یک جنبه از این انقلاب را بررسی می کند: استفاده روزافزون از آن توسط مشاغل و افراد به عنوان یک کانال خرده فروشی. در سال 1995، شخصی که می خواهد یک ضبط کننده ویدیوی قدیمی Betamax بخرد، می تواند هفته ها را صرف جستجوی مغازه ها و بازارهای تخصصی کند، در مجلات کلکسیونر آگهی بگذارد یا تماس بگیرد. فروشندگان فردی اگر می‌خواهند یک پرواز بخرند، می‌توانند به آژانس‌های مسافرتی محلی خود مراجعه کنند یا با آنها تماس بگیرند و منتظر بمانند تا بلیط‌ها را در پست دریافت کنند یا شخصاً آنها را تحویل بگیرند. و آن را شکار کنید یا سفارش دهید و مدتی بعد آن را بردارید. آن‌ها سپس می‌توانند به یک فروش چکمه‌های خودروی محلی بروند، تا اقلامی را که از سوی افراد دیگر پیشنهاد می‌شود، بگردند، قبل از اینکه با قیمت‌هایی به خانه بروند. یک دهه بعد، بدون اینکه از صندلی خود حرکت کنند، همان فرد ممکن است دستگاه ضبط ویدیو را در آن پیدا کند و بخرد. دقیقه، احتمالاً در کشور دیگری. در همان یک ساعت آنها می‌توانستند قیمت‌ها و زمان‌های پرواز را از بسیاری از ارائه‌دهندگان مقایسه کنند، «بلیت‌های الکترونیکی» خود را خریداری کرده و دریافت کنند. سپس می توانند روی یک سایت دانلود موسیقی کلیک کنند و آهنگ مورد علاقه خود را در همان زمانی که برای رفتن به مغازه ها آماده می شد گوش دهند. در نهایت، آنها ممکن است معامله ای را که در یک حراج آنلاین خریداری کرده اند تحویل بگیرند و نظرات خود را در سایت بگذارند تا سایر خریداران بدانند که آیا از معامله راضی بوده اند یا خیر. مقیاس و رشد خرید اینترنتی چشمگیر است. در سال 2005، فروش از طریق اینترنت توسط مشاغل غیرمالی بریتانیا به خانوارها بیش از 21 میلیارد پوند بود – افزایشی 4 برابری در عرض سه سال. ارتباط و اثربخشی قوانینی که از آنها محافظت می کند، بسیاری از آنها قبل از رشد اخیر خرید اینترنتی ایجاد شده است. این گزارش به رفع این نیاز کمک می کند.


In a little more than a decade, the internet has revolutionised the lives of millions of its users. Our study explores one aspect of this revolution: its growing use by businesses and individuals as a retail channel.In 1995, someone wanting to buy an old Betamax video recorder could spend weeks scouring specialist shops and markets, placing adverts in collectors’ magazines or calling individual dealers. If they wanted to buy a flight, they could visit or call their local travel agents and wait to receive the tickets in the post or collect them in person.If they wanted to buy a former hit song, they could travel to the nearest record shops and hunt for it, or order it and pick it up some time later. They could then drive to a local car boot sale, to trawl through the items on offer from other individuals, before driving home with some bargains.A decade later, without moving from their seat, the same person might find and buy the video recorder in minutes, possibly in another country. Within the same hour they could have compared flight prices and times from many providers, bought and already received their ‘electronic tickets’. They could then click on a music download site and be listening to their favourite song in the same time that it would have taken to get ready to go to the shops. Finally, they might take delivery of the bargain they bought at an online auction and leave some comments on the site, to let other shoppers know whether they were satisfied with the transaction.The scale and growth of internet shopping is impressive. In 2005, sales over the internet by UK non-financial businesses to households were over £21bn – a fourfold increase in only three years.1 But it also raises new questions about risks and shoppers’ confidence when buying at a distance, as well as the relevance and effectiveness of the laws protecting them, many of them developed before the recent growth ininternet shopping.As a public authority, whose role is to make markets work well for consumers, the Office of Fair Trading needs to consider these issues. This report helps to meet that need.

دانلود کتاب «خرید اینترنتی: مطالعه بازار OFT»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید