کتاب الکترونیکی

فرهنگ لغت بین المللی بازاریابی

International Dictionary of Marketing

دانلود کتاب International Dictionary of Marketing (به فارسی: فرهنگ لغت بین المللی بازاریابی) نوشته شده توسط «Daniel Yadin»


اطلاعات کتاب فرهنگ لغت بین المللی بازاریابی

موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Daniel Yadin

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 449

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0749435321

توضیحات کتاب فرهنگ لغت بین المللی بازاریابی

این مرجع مهم که به زبان واضح و بدون ابهام نوشته شده است، توضیحات دقیقی از تکنیک ها، شیوه ها، اصطلاحات و اصطلاحات مورد استفاده در همه حوزه های مرتبط با بازاریابی ارائه می دهد. پوشش نرم.


Written in clear, unambiguous language, this important reference provides accurate descriptions of the techniques, practices, terminology and jargon used in all marketing-related areas. Softcover.

دانلود کتاب «فرهنگ لغت بین المللی بازاریابی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.