برنامه نويسي

گرافیک کامپیوتری تعاملی: رویکردی از بالا به پایین با استفاده از OpenGL (نسخه پنجم)

Interactive Computer Graphics: A Top-Down Approach Using OpenGL (5th Edition)

دانلود کتاب Interactive Computer Graphics: A Top-Down Approach Using OpenGL (5th Edition) (به فارسی: گرافیک کامپیوتری تعاملی: رویکردی از بالا به پایین با استفاده از OpenGL (نسخه پنجم)) نوشته شده توسط «Edward Angel»


اطلاعات کتاب گرافیک کامپیوتری تعاملی: رویکردی از بالا به پایین با استفاده از OpenGL (نسخه پنجم)

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Addison Wesley

نویسنده: Edward Angel

زبان: english

فرمت کتاب: DJVU (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 864 / 867

حجم فایل: 80.67 مگابایت

کد کتاب: 0321535863 , 9780321535863

نوبت چاپ: 5

توضیحات کتاب گرافیک کامپیوتری تعاملی: رویکردی از بالا به پایین با استفاده از OpenGL (نسخه پنجم)

انیمیشن‌ها و گرافیک‌های رایانه‌ای – زمانی کمیاب، پیچیده و نسبتاً گران‌قیمت – اکنون در زندگی روزمره از صفحه رایانه گرفته تا صفحه فیلم رایج هستند. گرافیک کامپیوتری تعاملی تنها مقدمه ای برای متن گرافیک کامپیوتری برای دانشجویان کارشناسی است که به طور کامل OpenGL را ادغام می کند و بر برنامه نویسی مبتنی بر برنامه تاکید دارد. با استفاده از C و C++، رویکرد برنامه نویسی از بالا به پایین امکان پوشش مطالب سه بعدی جذاب را در اوایل دوره فراهم می کند، بنابراین دانش آموزان بلافاصله شروع به ایجاد گرافیک های سه بعدی خود می کنند. الگوریتم های سطح پایین (برای موضوعاتی مانند ترسیم خط و پر کردن چند ضلعی ها) پس از یادگیری ایجاد گرافیک توسط دانش آموزان ارائه می شود. این کتاب برای دانشجویان رشته های علوم و مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی، برای دانشجویان سایر رشته ها که مهارت های برنامه نویسی خوبی دارند و برای افراد حرفه ای مناسب است.


Computer animation and graphics–once rare, complicated, and comparatively expensive–are now prevalent in everyday life from the computer screen to the movie screen. Interactive Computer Graphics is the only introduction to computer graphics text for undergraduates that fully integrates OpenGL and emphasizes application-based programming. Using C and C++, the top-down, programming-oriented approach allows for coverage of engaging 3D material early in the course so students immediately begin to create their own 3D graphics. Low-level algorithms (for topics such as line drawing and filling polygons) are presented after students learn to create graphics. This book is suitable for undergraduate students in computer science and engineering, for students in other disciplines who have good programming skills, and for professionals.

دانلود کتاب «گرافیک کامپیوتری تعاملی: رویکردی از بالا به پایین با استفاده از OpenGL (نسخه پنجم)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید