مدیریت

بیمه و اقتصاد رفتاری: بهبود تصمیم‌گیری‌ها در بدفهم‌ترین صنعت

Insurance and Behavioral Economics: Improving Decisions in the Most Misunderstood Industry

دانلود کتاب Insurance and Behavioral Economics: Improving Decisions in the Most Misunderstood Industry (به فارسی: بیمه و اقتصاد رفتاری: بهبود تصمیم‌گیری‌ها در بدفهم‌ترین صنعت) نوشته شده توسط «Howard C. Kunreuther – Mark V. Pauly – Stacey McMorrow»


اطلاعات کتاب بیمه و اقتصاد رفتاری: بهبود تصمیم‌گیری‌ها در بدفهم‌ترین صنعت

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Howard C. Kunreuther – Mark V. Pauly – Stacey McMorrow

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 338 / 344

حجم فایل: 4.32 مگابایت

کد کتاب: 0521845726 , 9780521845724

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بیمه و اقتصاد رفتاری: بهبود تصمیم‌گیری‌ها در بدفهم‌ترین صنعت

بیمه ابزار فوق العاده مفیدی برای مدیریت ریسک است. هنگامی که طبق برنامه کار می کند، حمایت مالی از افراد و یک مدل تجاری سودآور برای شرکت های بیمه و سرمایه گذاران آنها فراهم می کند. اما به طور گسترده توسط مصرف کنندگان، تنظیم کننده ها و مدیران بیمه اشتباه درک شده است. این کتاب به رفتار افراد در معرض خطر، تصمیم گیرندگان صنعت بیمه و سیاست گذاران در سطح محلی، ایالتی و فدرال درگیر در فروش، خرید و تنظیم بیمه می پردازد. این اقدامات آنها را با اقدامات پیش بینی شده توسط مدل های معیار انتخابی که از تئوری اقتصادی کلاسیک مشتق شده اند مقایسه می کند. هنگامی که انتخاب های واقعی از پیش بینی ها دور می شوند، رفتار غیرعادی در نظر گرفته می شود. با وجود مبالغ قابل توجهی از پول، هم در حق بیمه مصرف کننده و هم در پرداخت شرکت های بیمه، درک دلایل رفتار غیرعادی مهم است. هوارد کانروتر، مارک پالی و استیسی مک‌مورو این ناهنجاری‌ها را از دریچه اقتصاد رفتاری بررسی می‌کنند که احساسات، تعصبات و قوانین تصمیم‌گیری ساده‌شده را در نظر می‌گیرد. نویسندگان سپس بررسی می کنند که آیا و چگونه چنین ناهنجاری های رفتاری را می توان برای بهبود رفاه فردی و اجتماعی اصلاح کرد. این کتاب نه دفاع از صنعت بیمه است و نه حمله به آن. این یک راهنمای مصرف کننده برای خرید بیمه نیست، اگرچه نویسندگان معتقدند که مصرف کنندگان از بینش های موجود در آن سود خواهند برد. در عوض، این کتاب موقعیت‌هایی را توصیف می‌کند که هم سیاست‌های عمومی و هم وضعیت جمعی صنعت بیمه باید تغییر کنند. این امر ممکن است به مشوق‌ها، قوانین و نهادهایی نیاز داشته باشد تا به کاهش رفتارهای ناکارآمد و غیرعادی کمک کند و در نتیجه رفتارهایی را تشویق کند که رفاه فردی و اجتماعی را بهبود بخشد.


Insurance is an extraordinarily useful tool to manage risk. When it works as intended, it provides financial protection to individuals and a profitable business model for insurance firms and their investors. But it is broadly misunderstood by consumers, regulators, and insurance executives. This book looks at the behavior of individuals at risk, insurance industry decision makers, and policy makers at the local, state, and federal level involved in the selling, buying, and regulating of insurance. It compares their actions to those predicted by benchmark models of choice derived from classical economic theory. When actual choices stray from predictions, the behavior is considered to be anomalous. With considerable sums of money at stake, both in consumer premiums and insurance company payouts, it is important to understand the reasons for anomalous behavior. Howard Kunreuther, Mark Pauly, and Stacey McMorrow examine these anomalies through the lens of behavioral economics, which takes into account emotions, biases, and simplified decision rules. The authors then consider if and how such behavioral anomalies could be modified to improve individual and social welfare. This book is neither a defense of the insurance industry nor an attack on it. Neither is it a consumer guide to purchasing insurance, although the authors believe that consumers will benefit from the insights it contains. Rather, this book describes situations in which both public policy and the insurance industry’s collective posture need to change. This may require incentives, rules, and institutions to help reduce both inefficient and anomalous behavior, thereby encouraging behavior that will improve individual and social welfare.

دانلود کتاب «بیمه و اقتصاد رفتاری: بهبود تصمیم‌گیری‌ها در بدفهم‌ترین صنعت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید