بازارها

الهام گرفته شده: چگونه می توان محصولات فنی را ایجاد کرد که مشتریان دوست دارند

INSPIRED: How to Create Tech Products Customers Love

دانلود کتاب INSPIRED: How to Create Tech Products Customers Love (به فارسی: الهام گرفته شده: چگونه می توان محصولات فنی را ایجاد کرد که مشتریان دوست دارند) نوشته شده توسط «Marty Cagan»


اطلاعات کتاب الهام گرفته شده: چگونه می توان محصولات فنی را ایجاد کرد که مشتریان دوست دارند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – بازارها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Marty Cagan

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 349 / 370

حجم فایل: 1.89 مگابایت

نوبت چاپ: 2nd

توضیحات کتاب الهام گرفته شده: چگونه می توان محصولات فنی را ایجاد کرد که مشتریان دوست دارند

موفق‌ترین شرکت‌های فناوری امروز – آمازون، گوگل، فیس‌بوک، نتفلیکس، تسلا- چگونه محصولاتی را طراحی، توسعه و به کار می‌گیرند که عشق میلیاردها نفر را در سراسر جهان به دست آورده است؟ شاید تعجب آور باشد که آنها این کار را بسیار متفاوت از اکثریت قریب به اتفاق شرکت های فناوری انجام می دهند. در INSPIRED، رهبر فکری مدیریت محصول فناوری، مارتی کیگان، یک کلاس کارشناسی ارشد در مورد چگونگی ساختار و کارکنان یک سازمان محصول پر جنب و جوش و موفق، و نحوه کشف و ارائه محصولات فناوری که مشتریان شما دوست داشته باشند، به خوانندگان ارائه می دهد – و این برای شما مفید خواهد بود. کسب و کار.

با بخش‌هایی در مورد گردآوری افراد و مجموعه مهارت‌های مناسب، کشف محصول مناسب، پذیرش فرآیندی مؤثر و در عین حال سبک وزن، و ایجاد فرهنگ قوی محصول، خوانندگان می‌توانند اطلاعاتی را که یاد می‌گیرند و فوراً از آن استفاده کنند. سازمان های خود – به طور چشمگیری تلاش های محصول خود را بهبود می بخشند.

چه یک استارت‌آپ اولیه باشید که برای رسیدن به محصول/بازار مناسب کار می‌کند، یا یک شرکت در مرحله رشد که تلاش می‌کند تا سازمان محصول شما را توسعه دهد، یا یک شرکت بزرگ و با سابقه که تلاش می‌کند توانایی شما را دوباره به دست آورد. برای ارائه مداوم ارزش جدید برای مشتریان، INSPIRED شما و سازمان محصولتان را به سطح جدیدی از تعامل با مشتری، نوآوری مداوم و موفقیت تجاری می برد.

مملو از داستان‌های شخصی خود نویسنده – و نمایه‌های برخی از موفق‌ترین مدیران محصول امروزی و شرکت‌های محصولات مبتنی بر فناوری، از جمله Adobe، Apple، BBC، Google، Microsoft، و Netflix – INSPIRED به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید شماره تلاش‌های محصول خود را بالا ببرید، و محصولات فناوری را ایجاد کنید که مشتریان شما دوست دارند.

نسخه اول INSPIRED که ده سال پیش منتشر شد، خود را به عنوان مرجع اصلی برای مدیران محصولات فناوری تثبیت کرد و تقریباً در قفسه‌های همه شرکت‌های موفق فناوری در سراسر جهان یافت می‌شود. این نسخه دوم کاملاً به‌روز شده با هدف یکسانی با ارزش‌ترین منبع برای مدیران محصولات فناوری است، اما کاملاً جدید است – به اشتراک گذاشتن آخرین شیوه‌ها و تکنیک‌های موفق‌ترین شرکت‌های تولید فناوری امروز، و مردان و زنان پشت هر شرکت بزرگ. محصول.


How do today’s most successful tech companies–Amazon, Google, Facebook, Netflix, Tesla–design, develop, and deploy the products that have earned the love of literally billions of people around the world? Perhaps surprisingly, they do it very differently than the vast majority of tech companies. In INSPIRED, technology product management thought leader Marty Cagan provides readers with a master class in how to structure and staff a vibrant and successful product organization, and how to discover and deliver technology products that your customers will love–and that will work for your business.

With sections on assembling the right people and skillsets, discovering the right product, embracing an effective yet lightweight process, and creating a strong product culture, readers can take the information they learn and immediately leverage it within their own organizations–dramatically improving their own product efforts. 

Whether you’re an early stage startup working to get to product/market fit, or a growth-stage company working to scale your product organization, or a large, long-established company trying to regain your ability to consistently deliver new value for your customers, INSPIRED will take you and your product organization to a new level of customer engagement, consistent innovation, and business success. 

Filled with the author’s own personal stories–and profiles of some of today’s most-successful product managers and technology-powered product companies, including Adobe, Apple, BBC, Google, Microsoft, and Netflix–INSPIRED will show you how to turn up the dial of your own product efforts, creating technology products your customers love. 

The first edition of INSPIRED, published ten years ago, established itself as the primary reference for technology product managers, and can be found on the shelves of nearly every successful technology product company worldwide. This thoroughly updated second edition shares the same objective of being the most valuable resource for technology product managers, yet it is completely new–sharing the latest practices and techniques of today’s most-successful tech product companies, and the men and women behind every great product.

دانلود کتاب «الهام گرفته شده: چگونه می توان محصولات فنی را ایجاد کرد که مشتریان دوست دارند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید