فیزیک

نوآوری، کهن الگوهای بازار و نتیجه: یک چارچوب یکپارچه

Innovation, Market Archetypes and Outcome: An Integrated Framework

دانلود کتاب Innovation, Market Archetypes and Outcome: An Integrated Framework (به فارسی: نوآوری، کهن الگوهای بازار و نتیجه: یک چارچوب یکپارچه) نوشته شده توسط «Soumodip Sarkar»


اطلاعات کتاب نوآوری، کهن الگوهای بازار و نتیجه: یک چارچوب یکپارچه

موضوع اصلی: فیزیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Physica-Verlag HD

نویسنده: Soumodip Sarkar

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 192

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 379081945X , 9783790819458

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب نوآوری، کهن الگوهای بازار و نتیجه: یک چارچوب یکپارچه

نوآوری کلید رقابت و رشد شرکت است، اما مطالعه نوآوری بسیار شبیه به تمثیل باستانی درباره گروهی از مردان نابینا است که هر یک قسمت متفاوتی از یک فیل را لمس می کنند. این کتاب یک رویکرد جدید جدید برای درک نوآوری – پیوندهای بازار با استفاده از یک چارچوب یکپارچه است. این کتاب یک محیط نوآوری یکپارچه را بررسی می کند. چهار کهن الگوی بازار و همچنین نتیجه بازار برای هر کهن الگو توضیح داده شده است. پویایی نوآوری از جمله کالاسازی، چالش دائمی نوآوری و پایداری نوآوری به همراه مواردی از جمله آی‌پاد، لگو، باربی، جنگ‌های مرورگر و گوگل تحلیل می‌شوند. یک ماتریس تشخیصی ارائه شده است که فرد را قادر می‌سازد تا یک عکس فوری از یک محصول در محیط نوآوری بگیرد. این کتاب ابزار ارزشمندی برای دانشگاهیان، مدیران و مشاوران است تا بفهمند یک شرکت در کجای یک محیط نوآوری قرار دارد، «چرا» آنقدر واقع شده است و سرنخ‌های ارزشمندی درباره «چه کاری» در هنگام طراحی استراتژی ارائه می‌دهد. .


nnovation is the key to firm competitiveness and growth yet studying innovation is much like the ancient parable about a group of blind men each touching a different part of an elephant. This book is a fresh new approach to understanding innovation – market linkages using one unified framework.The book examines an integrated innovation environment. Four market archetypes as well as the market outcome for each archetype are described. Innovation dynamics including commoditization, the constant innovation challenge and the sustainability of innovation are analyzed along with cases including the iPod, Lego, Barbie, the browser wars and Google. A diagnostic matrix is presented which enables one to take a ´snapshot´ of a product in the innovation environment. This book is an invaluable tool for the academic, the manager and the consultant to understand ‘where’ a firm is located in an innovation environment, `why’ it is so located and provides valuable clues as to ‘what’ to do when designing strategy.

دانلود کتاب «نوآوری، کهن الگوهای بازار و نتیجه: یک چارچوب یکپارچه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.