دانلود کتاب Influencer Marketing for Brands: What YouTube and Instagram Can Teach You About the Future of Digital Advertising (به فارسی: اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندها: آنچه یوتیوب و اینستاگرام می توانند در مورد آینده تبلیغات دیجیتال به شما بیاموزند) نوشته شده توسط «Aron Levin»
اطلاعات کتاب اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندها: آنچه یوتیوب و اینستاگرام می توانند در مورد آینده تبلیغات دیجیتال به شما بیاموزند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Aron Levin
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2020
تعداد صفحه: 170
حجم فایل: 2.53 مگابایت
کد کتاب: 1484255038 , 9781484255032
توضیحات کتاب اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندها: آنچه یوتیوب و اینستاگرام می توانند در مورد آینده تبلیغات دیجیتال به شما بیاموزند
در چند سال آینده، برندها در مسیر صرف میلیاردها دلار برای بازاریابی تأثیرگذار هستند. این شکل از بازاریابی – که در حال حاضر با موفقیت زیادی در اینستاگرام و یوتیوب استفاده می شود – یک مد کوتاه مدت نیست، بلکه یک تغییر تکتونیکی برای آینده تبلیغات دیجیتال است. این راه آینده است، و مسئولیت آن بر عهده رهبران کسب و کار است که به راه خود ادامه دهند.
متخصصان بازاریابی مدرن که به دنبال پذیرش اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندهای خود هستند، با چالشهای مشابهی روبرو هستند. مانند یافتن استعداد مناسب، ردیابی و اندازه گیری نتایج و تعیین کمیت اینکه چگونه این فرصت بازاریابی جدید با استراتژی کلی همسو می شود. اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندها راهنمای میدانی برای عصر دیجیتال است. پس از کار با صدها برند از سراسر جهان، نویسنده آرون لوین دانش خود را که از تحقیقات، استراتژی و تجربه عملی بیش از 10000 همکاری موفق با اینفلوئنسرها در اینستاگرام و یوتیوب به دست آورده است، به اشتراک می گذارد. او بینش های ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند حدس و گمان را حذف کنید و از اشتباهات رایج اجتناب کنید. مهمتر از آن، او به شما نشان می دهد که چگونه بازاریابی تأثیرگذار را به یک کانال بازاریابی مقیاس پذیر و پایدار تبدیل کنید.
چشم انداز رسانه های دیجیتال هر ساعت پیچیده تر می شود و بازاریابی تأثیرگذار نیز از این قاعده مستثنی نیست. اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندها هنر و علم اینفلوئنسر مارکتینگ را تجزیه میکند و به شما کمک میکند این روش جدید ایجاد و توزیع محتوا را با فرمولهای قدرتمند، استراتژیهای اثباتشده و نمونههای دنیای واقعی ترکیب، زمینهسازی و تغییر دهید.
آنچه خواهید آموخت
* با استفاده از یک فرمول ساده 3 مرحله ای کمپین های بازاریابی تأثیرگذار را برنامه ریزی کنید
* ویدیوهای YouTube با بهترین عملکرد ایجاد کنید که باعث افزایش ترافیک وب سایت، نصب برنامه و فروش می شود
* بدانید که برای اینفلوئنسر مارکتینگ چه چیزی باید پرداخت کنید و اگر تازه شروع کرده اید چقدر باید سرمایه گذاری کنید
این کتاب برای چه کسی است
متخصصان بازاریابی و آژانسها، تأثیرگذاران و تولیدکنندگان محتوا، دانشجویان بازاریابی، کسانی که به دنبال اشکال مؤثرتری از تبلیغات هستند و عموماً علاقهمند به درک چشمانداز جدید و در حال تحول رسانههای دیجیتال هستند.
***
In the next few years, brands are on track to spend billions of dollars on influencer marketing. This form of marketing―currently utilized with great success on Instagram and YouTube―is not a short-lived fad, but a tectonic shift for the future of digital advertising. It’s the way of the future, and the responsibility is on business leaders to keep up.
Modern marketing professionals looking to adopt influencer marketing for their brands face equally modern challenges. Like finding the right talent, tracking and measuring results and quantifying how this new marketing opportunity aligns with the overall strategy. Influencer Marketing for Brands is the field guide for the digital age. After working with hundreds of brands from across the globe, author Aron Levin shares his insider knowledge gained from research, strategy, and hands-on experience from more than 10,000 successful collaborations with influencers on Instagram and YouTube. He provides you with valuable insights that help you eliminate guesswork and avoid common mistakes. More importantly, he shows you how to turn influencer marketing into a scalable and sustainable marketing channel.
The digital media landscape grows more complicated by the hour, and influencer marketing is no exception. Influencer Marketing for Brands breaks down the art and science of influencer marketing and helps you synthesize, contextualize and transform this new way of creating and distributing content with powerful formulas, proven strategies, and real-world examples.
What You Will Learn
* Plan effective influencer marketing campaigns using a simple 3-step formula
* Create top performing YouTube videos that drive website traffic, app installs and sales
* Understand what to pay for influencer marketing and how much you should invest if you’re just starting out
Who This Book is For
Marketing and agency professionals, influencers and content creators, marketing students, those who are looking for more effective forms of advertising and are generally interested in understanding the new and evolving digital media landscape.
**

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.