مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری

همه را نادیده بگیرید: و 39 کلید دیگر برای خلاقیت

Ignore Everybody: And 39 Other Keys to Creativity

دانلود کتاب Ignore Everybody: And 39 Other Keys to Creativity (به فارسی: همه را نادیده بگیرید: و 39 کلید دیگر برای خلاقیت) نوشته شده توسط «Hugh MacLeod»


اطلاعات کتاب همه را نادیده بگیرید: و 39 کلید دیگر برای خلاقیت

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Portfolio

نویسنده: Hugh MacLeod

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 176 / 66

حجم فایل: 2.98 مگابایت

کد کتاب: 159184259X , 9781591842590

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب همه را نادیده بگیرید: و 39 کلید دیگر برای خلاقیت

وقتی هیو مک‌لئود یک کپی‌رایتر جوان بود که در یک YMCA زندگی می‌کرد، در حالی که در یک بار نشسته بود، شروع به دودل‌کردن پشت کارت‌های ویزیت کرد. آن کارتون‌ها در نهایت منجر به یک وبلاگ پرطرفدار-gapingvoid.com و شهرت برای بینش و شوخ طبعی، هم در کلمات و هم در تصاویر شد.

مک‌لئود در مورد همه چیز، از بازاریابی گرفته تا معنای زندگی، نظر دارد، اما یکی از موضوعات اصلی اوست. خلاقیت است چگونه ایده های جدید در دنیای بدبینانه و ریسک گریز ظهور می کنند؟ الهام از کجا می آید؟ برای گذران زندگی به عنوان یک فرد خلاق چه چیزی لازم است؟ همه را نادیده بگیرید دقیق ترین بینش ها، شوخ ترین کارتون ها و مفیدترین توصیه های مک لئود را گسترش می دهد. به عنوان مثال: – فروش از آنچه به نظر می رسد سخت تر است. رقیق کردن محصول خود برای تجاری‌تر کردن آن باعث می‌شود مردم کمتر آن را دوست داشته باشند. – اگر برنامه شما به این بستگی داشته باشد که ناگهان توسط یک شات بزرگ “کشف” شوید، برنامه شما احتمالاً شکست خواهد خورد. هیچ کس ناگهان چیزی را کشف نمی کند. چیزها به آرامی و با درد ساخته می شوند. به طور کلی از ازدحام دوری کنید تلاش برای انجام همان کاری که 250000 جوان امیدوار دیگر منتظر معجزه هستند، بی فایده است. همه مدل های کسب و کار موجود اشتباه هستند. یک ایده جدید پیدا کنید.-این ایده نباید بزرگ باشد. فقط باید مال تو باشه حاکمیتی که بر کار خود دارید، افراد بیشتری را نسبت به محتوای واقعی الهام می‌بخشد. پس از یادگیری چهل کلید مک‌لئود برای خلاقیت، آماده خواهید بود تا درخشش خود را باز کنید و آن را در جهان آزاد کنید.


When Hugh MacLeod was a struggling young copywriter living in a YMCA, he started to doodle on the backs of business cards while sitting at a bar. Those cartoons eventually led to a popular blog-gapingvoid.com-and a reputation for pithy insight and humor, in both words and pictures.

MacLeod has opinions on everything from marketing to the meaning of life, but one of his main subjects is creativity. How do new ideas emerge in a cynical, risk-averse world? Where does inspiration come from? What does it take to make a living as a creative person?Ignore Everybody expands on MacLeod’s sharpest insights, wittiest cartoons, and most useful advice. For example:-Selling out is harder than it looks. Diluting your product to make it more commercial will just make people like it less.-If your plan depends on you suddenly being “discovered” by some big shot, your plan will probably fail. Nobody suddenly discovers anything. Things are made slowly and in pain.-Don’t try to stand out from the crowd; avoid crowds altogether. There’s no point trying to do the same thing as 250,000 other young hopefuls, waiting for a miracle. All existing business models are wrong. Find a new one.-The idea doesn’t have to be big. It just has to be yours. The sovereignty you have over your work will inspire far more people than the actual content ever will.After learning MacLeod’s forty keys to creativity, you will be ready to unlock your own brilliance and unleash it on the world.

دانلود کتاب «همه را نادیده بگیرید: و 39 کلید دیگر برای خلاقیت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید