دانلود کتاب Graphics Gems III (IBM Version) (به فارسی: Graphics Gems III (نسخه IBM)) نوشته شده توسط «David Kirk (Auth.)»
اطلاعات کتاب Graphics Gems III (نسخه IBM)
موضوع اصلی: کامپیوتر – گرافیک و طراحی کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Morgan Kaufmann
نویسنده: David Kirk (Auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1992
تعداد صفحه: 627
حجم فایل: 17.40 مگابایت
کد کتاب: 0124096735 , 9780124096738
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب Graphics Gems III (نسخه IBM)
این دنباله Graphics Gems (Academic Press, 1990) و Graphics Gems II (Academic Press, 1991) مجموعه ای کاربردی از ابزارها و تکنیک های برنامه نویسی گرافیک کامپیوتری است. Graphics Gems III حاوی درصد بیشتری از جواهرات مربوط به مدلسازی و رندر، بهویژه نورپردازی و سایهزنی است. این نسخه جدید همچنین پردازش تصویر، تکنیکهای عددی و برنامهنویسی، مدلسازی و تبدیل، هندسه و الگوریتمهای دوبعدی و سهبعدی، ردیابی پرتو و رادیوسیتی، رندر و ابزارها و ترفندهای جدید هوشمندانهتر برای برنامهنویسی گرافیکی را پوشش میدهد. جلد III همچنین شامل یک دیسک حاوی کدهای منبع برای نسخههای IBM یا Mac است که شامل همه کدهای جلدهای I، II، و III است.
نویسنده دیوید کرک تخصص خود را به گرافیک میدهد. سری Gemsدر جلد سوم با دانش گسترده خود در زمینه مدل سازی و رندر، به ویژه تمرکز بر زمینه های نور و سایه. جلد III شامل یک دیسک حاوی کدهای منبع برای هر دو نسخه IBM و Mac است که شامل همه کدهای جلدهای I، II، و III است. Graphics Gems I, II, و III منبع ایده برای برنامه نویسان گرافیک هستند. آنها همچنین به عنوان جعبه ابزار پر از ترفندها و تکنیک های مفید برای برنامه نویسان مبتدی و متخصصان گرافیک عمل می کنند. هر جلد منعکس کننده شخصیت و علایق خاص ویراستار مربوطه خود است.
ویژگی های کلیدی
* شامل یک دیسک حاوی کدهای منبع برای هر دو نسخه IBM و Mac با کدهای جلدهای I، II و III است
* دارای تمام جواهرات گرافیکی جدید
* تکنیک ها را توضیح می دهد برای کارآمدتر کردن پیادهسازی گرافیک کامپیوتری
* بر مدلسازی مبتنی بر فیزیکی، رندر، پرتوزایی و ردیابی پرتو تأکید میکند
* تکنیکهایی را برای کارآمدتر کردن پیادهسازی گرافیکهای کامپیوتری ارائه میکند.
Author David Kirk lends his expertise to the Graphics Gems series in Volume III with his far-reaching knowledge of modeling and rendering, specifically focusing on the areas of lighting and shading. Volume III includes a disk containing source codes for both the IBM and Mac versions featuring all code from volumes I, II, and III. Graphics Gems I, II, and III are sourcebooks of ideas for graphics programmers. They also serve as toolboxes full of useful tricks and techniques for novice programmers and graphics experts alike. Each volume reflects the personality and particular interests of its respective editor.
Key Features
* Includes a disk containing source codes for both the IBM and Mac versions featuring code from volumes I, II, and III
* Features all new graphics gems
* Explains techniques for making computer graphics implementations more efficient
* Emphasizes physically based modeling, rendering, radiosity, and ray tracing
* Presents techniques for making computer graphics implementations more efficient
دانلود کتاب «Graphics Gems III (نسخه IBM)»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)