دانلود کتاب GPGPU Programming for Games and Science (به فارسی: برنامه نویسی GPGPU برای بازی و علم) نوشته شده توسط «Eberly – David H»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی GPGPU برای بازی و علم
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: CRC Press
نویسنده: Eberly – David H
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 472 / 464
حجم فایل: 4.35 مگابایت
کد کتاب: 1466595361 , 9781466595361
دانلود کتاب «برنامه نویسی GPGPU برای بازی و علم»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.