برنامه نويسي

برنامه نویسی GPGPU برای بازی و علم

GPGPU Programming for Games and Science

دانلود کتاب GPGPU Programming for Games and Science (به فارسی: برنامه نویسی GPGPU برای بازی و علم) نوشته شده توسط «Eberly – David H»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی GPGPU برای بازی و علم

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Eberly – David H

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 472 / 464

حجم فایل: 4.35 مگابایت

کد کتاب: 1466595361 , 9781466595361

دانلود کتاب «برنامه نویسی GPGPU برای بازی و علم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید