دانلود کتاب Global Marketing (به فارسی: بازاریابی جهانی) نوشته شده توسط «Warren J. Keegan – Mark C. Green»
اطلاعات کتاب بازاریابی جهانی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Pearson
نویسنده: Warren J. Keegan – Mark C. Green
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 627
حجم فایل: 114.17 مگابایت
کد کتاب: 1292150769 , 9781292150765
نوبت چاپ: 9th, global
توضیحات کتاب بازاریابی جهانی
برای دوره های بازاریابی جهانی.
خوانندگان را با بازاریابی جهانی و محیط کسب و کار جهانی آشنا می کند
به مناسبت بیستمین سالگرد این سری از کتاب های درسی، این نسخه نهم بازاریابی جهانی بر اساس سنت و موفقیت های نسخه های قبلی است. . رویکرد محیطی و استراتژیک آن ابعاد عمده محیط کسب و کار جهانی را مشخص می کند. در این نسخه، مانند تمام نسخه های قبلی، هدف نویسندگان این بوده است که کتابی بنویسند که از نظر محتوایی معتبر و در عین حال آرام و از لحاظ سبک و لحن مطمئن باشد.
خوانندگان پیوسته این کار را انجام داده اند. بازاریابی جهانی را به دلیل زبان ساده و خوانا و وضوح آن تحسین کرد. نسخه نهم با مثالهای بهروز از پرسشها، نگرانیها و بحرانهای پیش روی بازارهای جهانی، بازاریابی جهانی را وارد دنیای واقعی میکند. موارد جدید اضافه شده اند در حالی که موارد دیگر اصلاح شده اند زیرا متن تحولات ژئوپلیتیکی اخیر و تغییرات تکنولوژیکی موثر بر بازاریابی جهانی را در نظر می گیرد.
همچنین با MyMarketingLab™ موجود است
MyMarketingLab یک برنامه تکالیف آنلاین، آموزش و ارزیابی است که برای کار با این متن طراحی شده است. برای مشارکت دادن دانش آموزان و بهبود نتایج. در محیط ساختاریافته آن، دانشآموزان آنچه را که میآموزند تمرین میکنند، درک خود را آزمایش میکنند و یک برنامه مطالعه شخصی را دنبال میکنند که به آنها کمک میکند مطالب درسی را بهتر جذب کنند و مفاهیم دشوار را درک کنند.
توجه: شما در حال خرید یک محصول مستقل هستید. MyMarketingLab™ همراه با این محتوا ارائه نمیشود. اگر میخواهید متن فیزیکی و MyMarketingLab را بخرید، جستجو کنید:
0134472462 / 9780134472461 Global Marketing Plus MyMarketingLab با Pearson eText — بسته کارت دسترسی
بسته شامل:
- 0134129946 / 9780134129945 بازاریابی جهانی
- 0134149742 / 9780134149745 MyMarketingLab with Pearson eText — برای دسترسی جهانی — i>
For courses in global marketing.
Familiarizes Readers with Global Marketing and the Global Business Environment
Marking the 20th anniversary of this series of textbooks, this Ninth Edition of Global Marketing builds on the tradition and successes of previous editions. Its environmental and strategic approach outlines the major dimensions of the global business environment. In this edition, as in all previous editions, the authors’ goal has been to write a book that’s authoritative in content yet relaxed and assured in style and tone.
Readers have consistently praised Global Marketing for its simple, readable language and clarity. The Ninth Edition brings global marketing into the real world with up-to-date examples of questions, concerns, and crises facing global markets. New cases have been added while others have been revised as the text considers recent geopolitical developments and technological changes affecting global marketing.
Also Available with MyMarketingLab™
MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment program designed to work with this text to engage students and improve results. Within its structured environment, students practice what they learn, test their understanding, and pursue a personalized study plan that helps them better absorb course material and understand difficult concepts.
NOTE: You are purchasing a standalone product; MyMarketingLab™ does not come packaged with this content. If you would like to purchase both the physical text and MyMarketingLab search for:
0134472462 / 9780134472461 Global Marketing Plus MyMarketingLab with Pearson eText — Access Card Package
Package consists of:
- 0134129946 / 9780134129945 Global Marketing
- 0134149742 / 9780134149745 MyMarketingLab with Pearson eText — Access Card — for Global Marketing

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.