علم علم

بازی، شبیه سازی و جامعه: حوزه و دیدگاه تحقیق

Gaming, Simulations, and Society: Research Scope and Perspective

دانلود کتاب Gaming, Simulations, and Society: Research Scope and Perspective (به فارسی: بازی، شبیه سازی و جامعه: حوزه و دیدگاه تحقیق) نوشته شده توسط «Rei Shiratori (auth.) – Rei Shiratori – Kiyoshi Arai Dr. Eng. – Fumitoshi Kato Ph.D. (eds.)»


اطلاعات کتاب بازی، شبیه سازی و جامعه: حوزه و دیدگاه تحقیق

موضوع اصلی: علوم (عمومی)

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer Japan

نویسنده: Rei Shiratori (auth.) – Rei Shiratori – Kiyoshi Arai Dr. Eng. – Fumitoshi Kato Ph.D. (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 320

حجم فایل: 5.96 مگابایت

کد کتاب: 4431267972 , 9784431267973

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازی، شبیه سازی و جامعه: حوزه و دیدگاه تحقیق

انجمن شبیه سازی ژاپن و amp; بازی (JASAG) و شورای علوم ژاپن (SCJ) میزبان ISAGA 2003، سی و چهارمین کنفرانس سالانه انجمن بین المللی شبیه سازی و بازی (ISAGA)، در پارک Kazusa Akademia در کیسارازو، ژاپن، 25 تا 29 اوت 2003 بودند. حدود 450 نفر شرکت کنندگان و مهمانان با 330 نفر از ژاپن و 101 نفر از 34 کشور دیگر شرکت کردند. تعداد مقالات و گزارش های ارسالی از 210 فراتر رفت و علاوه بر این، پوسترها و جلسات تجربی زیادی برگزار شد. این کتاب از 30 مقاله ارائه شده به ISAGA 2003 تشکیل شده است و نمونه خوبی از دامنه و استانداردهای متنوع تحقیقاتی است که امروزه در زمینه شبیه سازی و بازی به دست آمده است. موضوع ISAGA 2003 “مشارکت های اجتماعی و مسئولیت های شبیه سازی و بازی” بود. ” با نگاهی به تاریخچه تحقیقات شبیه سازی و بازی در ژاپن، در سال 1991 JASAG میزبان ISAGA 1991 در کیوتو بود. با این حال، با وجود اینکه بین ISAGA 1991 و ISAGA 2003 تنها 12 سال فاصله بود، و هر دو کنفرانس در یک کشور، ژاپن، برای محققان ژاپنی برگزار شد، اما معنای میزبانی این دو کنفرانس بین المللی تحقیقات شبیه سازی و بازی بسیار متفاوت بود. /p>


The Japan Association of Simulation & Gaming (JASAG) and the Science Council of Japan (SCJ) hosted ISAGA 2003, the 34th annual conference of the International Simulation and Gaming Association (ISAGA), at Kazusa Akademia Park in Kisarazu, Japan,August 25–29, 2003. About 450 participants and guests attended,with 330 from Japan and 101 from 34 other countries. The number of submitted papers and reports exceeded 210, and in addition, many poster presentations and experiential sessions were held. This book is made up of 30 papers submitted to ISAGA 2003 and provides a good example of the diverse scope and standard of research achieved in simu- tion and gaming today.The theme of ISAGA 2003 was “Social Contributions and Responsibilities of Simulation and Gaming.” Looking back over the history of simulation and gaming research in Japan,in 1991 JASAG hosted ISAGA 1991 in Kyoto. However,even though there were only 12 years between ISAGA 1991 and ISAGA 2003,and both conferences were held in the same country,Japan,for Japanese researchers,the meaning of hosting these two international conferences of simulation and gaming research was very different.

دانلود کتاب «بازی، شبیه سازی و جامعه: حوزه و دیدگاه تحقیق»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید