دانلود کتاب Fundamentals of Business Marketing Research (The Foundation Series in Business Marketing) (The Foundation Series in Business Marketing) (به فارسی: مبانی تحقیقات بازاریابی کسب و کار (The Foundation Series in Business Marketing) (The Foundation Series in Business Marketing)) نوشته شده توسط «J David Lichtenthal – Richard E Plank – David A Reid»
اطلاعات کتاب مبانی تحقیقات بازاریابی کسب و کار (The Foundation Series in Business Marketing) (The Foundation Series in Business Marketing)
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: J David Lichtenthal – Richard E Plank – David A Reid
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 312 / 309
حجم فایل: 4.95 مگابایت
کد کتاب: 0789033143 , 9780789033147
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مبانی تحقیقات بازاریابی کسب و کار (The Foundation Series in Business Marketing) (The Foundation Series in Business Marketing)
بررسی کاملی از مسائل حیاتی تحقیقاتی دریافت کنید! مبانی تحقیقات بازاریابی کسب و کار تحقیقات صنعتی/تجاری اخیر را بررسی می کند، اثربخشی فعلی آن را ارزیابی می کند و پیشنهاداتی را برای استفاده در آینده ارائه می دهد. این کتاب منحصربهفرد شامل و بر اساس «بازاریابی کسبوکار: بررسی بیست ساله» است، مطالعهای کامل از تحقیقات صنعتی/کسبوکار از سالهای 1978 تا 1997 همراه با نظرات انتقادی گروهی برجسته از دانشگاهیان تجارت و پاسخ نویسندگان این مطالعه. ترکیبی از نقدها، بینشها و دیدگاهها شما را به چالش میکشد تا فراتر از نقش سنتی بازاریابی B2B به آیندهای فکر کنید که چیزی جز کسب و کار معمول است. از طریق یک قالب غیرمعمول که به شما امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل انتقادی آکادمیک را می دهد، اصول تحقیقات بازاریابی کسب و کار یک بررسی جامع از حوزه های تحقیقاتی حیاتی، از جمله بازاریابی برای کسب و کارها/موسسات/دولت ها ارائه می دهد. روابط خریدار و فروشنده؛ استفاده از کامپیوتر برای بازاریابی تجاری؛ تقسیم بندی صنعتی؛ مدیریت و توسعه کانال؛ توزیع فیزیکی؛ تبلیغات؛ و روابط عمومی داد و ستد کتاب به همان اندازه بر حوزههایی متمرکز است که به طور سنتی سهم بیشتری از تلاشهای پژوهشی را دریافت کردهاند (رفتار خریدار سازمانی، استراتژی بازاریابی و برنامهریزی کسبوکار، فروش صنعتی و مدیریت فروش) و آنهایی که در جایگاه دوم قرار گرفتهاند. توجه پژوهشی (کامپیوتر و بازاریابی کسب و کار اخلاقی). مطالعه اصلی، انتقادات آن و ارزیابی بعدی نویسندگان موضوعات اصلی، مشارکتهای فردی و روندهای آینده در زمینههای موضوعی اصلی را مورد توجه قرار میدهد، از جمله: استراتژی بازاریابی تجاری رفتار خرید سازمانی و خرید مدیریت روش تحقیق بازاریابی کسبوکار محصولات/خدمات قیمتگذاری مسائل مدیریت توزیع / ارتقاء مدیریت زنجیره تامین و تدارکات مبانی تحقیقات بازاریابی کسب و کار به همان اندازه به عنوان یک راهنمای عملی برای متخصصان و محققان و به عنوان یک متن دانشگاهی برای مطالعات دکترا موثر است.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.