تجارت

مبانی تحقیقات بازاریابی کسب و کار (The Foundation Series in Business Marketing) (The Foundation Series in Business Marketing)

Fundamentals of Business Marketing Research (The Foundation Series in Business Marketing) (The Foundation Series in Business Marketing)

دانلود کتاب Fundamentals of Business Marketing Research (The Foundation Series in Business Marketing) (The Foundation Series in Business Marketing) (به فارسی: مبانی تحقیقات بازاریابی کسب و کار (The Foundation Series in Business Marketing) (The Foundation Series in Business Marketing)) نوشته شده توسط «J David Lichtenthal – Richard E Plank – David A Reid»


اطلاعات کتاب مبانی تحقیقات بازاریابی کسب و کار (The Foundation Series in Business Marketing) (The Foundation Series in Business Marketing)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: J David Lichtenthal – Richard E Plank – David A Reid

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 312 / 309

حجم فایل: 4.95 مگابایت

کد کتاب: 0789033143 , 9780789033147

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مبانی تحقیقات بازاریابی کسب و کار (The Foundation Series in Business Marketing) (The Foundation Series in Business Marketing)

بررسی کاملی از مسائل حیاتی تحقیقاتی دریافت کنید! مبانی تحقیقات بازاریابی کسب و کار تحقیقات صنعتی/تجاری اخیر را بررسی می کند، اثربخشی فعلی آن را ارزیابی می کند و پیشنهاداتی را برای استفاده در آینده ارائه می دهد. این کتاب منحصربه‌فرد شامل و بر اساس «بازاریابی کسب‌وکار: بررسی بیست ساله» است، مطالعه‌ای کامل از تحقیقات صنعتی/کسب‌وکار از سال‌های 1978 تا 1997 همراه با نظرات انتقادی گروهی برجسته از دانشگاهیان تجارت و پاسخ نویسندگان این مطالعه. ترکیبی از نقدها، بینش‌ها و دیدگاه‌ها شما را به چالش می‌کشد تا فراتر از نقش سنتی بازاریابی B2B به آینده‌ای فکر کنید که چیزی جز کسب و کار معمول است. از طریق یک قالب غیرمعمول که به شما امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل انتقادی آکادمیک را می دهد، اصول تحقیقات بازاریابی کسب و کار یک بررسی جامع از حوزه های تحقیقاتی حیاتی، از جمله بازاریابی برای کسب و کارها/موسسات/دولت ها ارائه می دهد. روابط خریدار و فروشنده؛ استفاده از کامپیوتر برای بازاریابی تجاری؛ تقسیم بندی صنعتی؛ مدیریت و توسعه کانال؛ توزیع فیزیکی؛ تبلیغات؛ و روابط عمومی داد و ستد کتاب به همان اندازه بر حوزه‌هایی متمرکز است که به طور سنتی سهم بیشتری از تلاش‌های پژوهشی را دریافت کرده‌اند (رفتار خریدار سازمانی، استراتژی بازاریابی و برنامه‌ریزی کسب‌وکار، فروش صنعتی و مدیریت فروش) و آن‌هایی که در جایگاه دوم قرار گرفته‌اند. توجه پژوهشی (کامپیوتر و بازاریابی کسب و کار اخلاقی). مطالعه اصلی، انتقادات آن و ارزیابی بعدی نویسندگان موضوعات اصلی، مشارکت‌های فردی و روندهای آینده در زمینه‌های موضوعی اصلی را مورد توجه قرار می‌دهد، از جمله: استراتژی بازاریابی تجاری رفتار خرید سازمانی و خرید مدیریت روش تحقیق بازاریابی کسب‌وکار محصولات/خدمات قیمت‌گذاری مسائل مدیریت توزیع / ارتقاء مدیریت زنجیره تامین و تدارکات مبانی تحقیقات بازاریابی کسب و کار به همان اندازه به عنوان یک راهنمای عملی برای متخصصان و محققان و به عنوان یک متن دانشگاهی برای مطالعات دکترا موثر است.


Get a thorough review of vital research issues! Fundamentals of Business Marketing Research examines recent industrial/business research, evaluates its current effectiveness, and offers suggestions for future use. This unique book includes and is based on “Business Marketing: A Twenty Year Review,” a thorough study of industrial/business research from 1978-1997 with critical commentary from a distinguished panel of business academics and the response of the study’s authors. The combination of critiques, insights, and viewpoints will challenge you to think beyond the traditional role of B2B marketing into a future that’s anything but business as usual. Through an unusual format that gives you access to critical academic analysis, Fundamentals of Business Marketing Research presents a comprehensive review of vital research areas, including marketing to businesses/institutions/governments; buyer-seller relationships; computer use for business marketing; industrial segmentation; channel management and development; physical distribution; advertising; and public relations. The book’s give-and-take is equally focused on areas that have traditionally received a larger share of the research effort (organizational buyer behavior, business marketing strategy and planning, industrial selling and sales management) and those that have taken a back seat in terms of research attention (computers and ethical business marketing). The original study, its criticisms, and the authors’ subsequent assessment spotlight major themes, individual contributions, and future trends in major topic areas, including: business marketing strategy organizational buying behavior and purchasing management business marketing research methodology products/services pricing management issues distribution/logistics and supply chain management promotion Fundamentals of Business Marketing Research is equally effective as a practical guide for professionals and researchers, and as an academic text for doctoral studies.

دانلود کتاب «مبانی تحقیقات بازاریابی کسب و کار (The Foundation Series in Business Marketing) (The Foundation Series in Business Marketing)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید