دانلود کتاب Fine Art Publicity, 2nd Edition: The Complete Guide for Artists, Galleries, and Museums (Business and Legal Forms) (به فارسی: تبلیغات هنرهای زیبا، ویرایش دوم: راهنمای کامل برای هنرمندان، گالریها و موزهها (فرمهای تجاری و قانونی)) نوشته شده توسط «Susan Abbott»
اطلاعات کتاب تبلیغات هنرهای زیبا، ویرایش دوم: راهنمای کامل برای هنرمندان، گالریها و موزهها (فرمهای تجاری و قانونی)
موضوع اصلی: هنرها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Allworth
نویسنده: Susan Abbott
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 192 / 193
حجم فایل: 1.12 مگابایت
کد کتاب: 1581155670 , 9781581155679
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب تبلیغات هنرهای زیبا، ویرایش دوم: راهنمای کامل برای هنرمندان، گالریها و موزهها (فرمهای تجاری و قانونی)
این منبع زیرک به هنرمندان و متخصصان هنر کمک میکند تا تبلیغاتی را ایجاد کنند که آثار هنری و کسبوکارشان را در کانون توجه عموم نگه میدارد. ابزارهای عملی برای جلب توجه رسانه ها و ایجاد پل هایی بین هنرمندان، گالری ها و مجموعه داران آنها و بین موزه ها و مخاطبان آنها ارائه شده است. این نسخه جدید آخرین اخبار را در مورد بازارهای هنری جدید ارائه می دهد. چگونه در اینترنت تحقیق کنیم، وب سایت بسازیم و کمپین های تبلیغاتی ایمیلی راه اندازی کنیم.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.