کتاب الکترونیکی

بازارهای مالی و استراتژی شرکت

Financial Markets & Corporate Strategy

دانلود کتاب Financial Markets & Corporate Strategy (به فارسی: بازارهای مالی و استراتژی شرکت) نوشته شده توسط «Mark Grinblatt – Sheridan Titman»


اطلاعات کتاب بازارهای مالی و استراتژی شرکت

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill/Irwin

نویسنده: Mark Grinblatt – Sheridan Titman

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 893

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 0072294337 , 9780072294330

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب بازارهای مالی و استراتژی شرکت

نویسندگان نگارش چاپ اول این کتاب درسی را در اوایل سال 1988 آغاز کردند. تقریباً 10 سال طول کشید تا این تلاش تکمیل شود، زیرا آنها نمی خواستند یک کتاب درسی معمولی بنویسند. هدف آنها نوشتن کتابی بود که هم در درک و توضیح امور مالی و هم در عمل آن، زمینه جدیدی را ایجاد کند. آنها می خواستند کتابی بنویسند که بر نحوه تفکر، آموزش و تمرین مردم در مورد امور مالی تأثیر بگذارد. کتابی که سطح بحث و تحلیل را در کلاس درس، در اتاق هیئت مدیره شرکت ها و در اتاق های کنفرانس شرکت های وال استریت بالا می برد. آنها کتابی را می‌خواستند که مدت‌ها پس از مطالعه و دریافت مدرک، در قفسه‌های مدیران مالی به‌عنوان یک راهنمای مرجع مفید قرار گیرد. آنها در تلاش خود موفق بودند. موفقیت اولین نسخه از بازارهای مالی و استراتژی شرکت بسیار دلگرم کننده بود. بازار این متن هر سال گسترش یافته است و به عنوان کتاب درسی پیشرفته در امور مالی شرکت ها در سراسر جهان شناخته شده است. این کتاب در دروس مختلف چه برای دروس مقدماتی و چه دروس انتخابی پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد. حتی برخی از مدارس برنامه درسی خود را تغییر داده اند تا آن را بر اساس این متن طراحی کنند. نویسندگان این ویرایش دوم را بر اساس نظرات بسیاری از داوران و همکاران توسعه داده اند. تولید کتابی خواننده پسندتر. منسجم ترین نظر کاربران نسخه اول، درخواست فصلی در مورد اجزای کلیدی ارزش گذاری بود: حسابداری، جریان های نقدی، و تخفیف اساسی. این در نهایت منجر به فصل جدیدی در متن شد، فصل نهم، که در حال حاضر در بخش “فصل نمونه” وب سایت کتاب موجود است. تقریباً در هر فصل، نمونه‌ها به‌روزرسانی می‌شوند، عکس‌ها تغییر می‌کنند، اعداد اصلاح می‌شوند، بیانیه‌ها برای صحت ارز و تاریخی بررسی می‌شوند، و تمرین‌ها و مثال‌ها یا اصلاح می‌شوند یا به آن اضافه می‌شوند. هدف ویرایش دوم این است که کتاب را کاربردی‌تر، از نظر آموزشی مؤثرتر و جاری‌تر کند.


The authors began writing the First Edition of this textbook in early 1988. It took almost 10 years to complete this effort, because they did not want to write an ordinary textbook. Their goal was to write a book that would break new ground in both the understanding and explanation of finance and its practice. They wanted to write a book that would influence the way people think about, teach, and practice finance. A book that would elevate the level of discussion and analysis in the classroom, in the corporate boardroom, and in the conference rooms of Wall Street firms. They wanted a book that would sit on the shelves of financial executives as a useful reference manual, long after the executives had studied and received a degree. They were successful in their endeavor.The success of the first edition of Financial Markets and Corporate Strategy was very heartening. The market for this text has expanded every year, and it is well-known as the cutting edge textbook in corporate finance around the world. The book is used in a variety of courses, both for introductory courses and advanced electives. Some schools have even changed their curriculum to design it around this text. The authors have developed this Second Edition based on the comments of many reviewers and colleagues; producing what is a more reader-friendly book. The most consistent comment from users of the first edition was a request for a chapter on the key ingredients of valuation: accounting, cash flows, and basic discounting. This ultimately led to a new chapter in the text, Chapter 9, which is currently available in the “Sample Chapter” section of the book’s website. In almost every chapter, examples are updated, vignettes changed, numbers modified, statements checked for currency and historical accuracy, and exercises and examples are either modified or added to. The goal of the Second Edition is to make the book ever more practical, pedagogically effective, and current.

دانلود کتاب «بازارهای مالی و استراتژی شرکت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.