دانلود کتاب Fair Trade: Market-Driven Ethical Consumption (به فارسی: تجارت منصفانه: مصرف اخلاقی بازار محور) نوشته شده توسط «Dr Alex Nicholls – Charlotte Opal»
اطلاعات کتاب تجارت منصفانه: مصرف اخلاقی بازار محور
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Sage Publications Ltd
نویسنده: Dr Alex Nicholls – Charlotte Opal
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 288
حجم فایل: 2.58 مگابایت
کد کتاب: 1412901057 , 9781412901055
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب تجارت منصفانه: مصرف اخلاقی بازار محور
امروزه، تجارت منصفانه خود را در نقطه ای حیاتی در تکامل خود از مکانیسم تجارت جایگزین به یک مدل اقتصادی اصلی می بیند. TransFair USA به عنوان تنها گواهی دهنده در بزرگترین بازار تجارت منصفانه در جهان، رشد انفجاری در آگاهی مصرف کننده و علاقه تجاری به صدور گواهینامه تجارت منصفانه را مشاهده کرده است. تحقیقات جدید در مورد پیشرفت تجارت منصفانه تا به امروز و مهمتر از همه، جهتهای کلیدی آینده آن به فوریت مورد نیاز است. تجارت منصفانه یک سهم ارزشمند و به موقع است. دامنه و عمق کتاب قابل توجه است. از نظر دیدگاه بین المللی است و با طیف گسترده ای از نظریه و تفکر درگیر است. سبک آن قابل دسترس و در عین حال سخت است. من آن را قویاً به صنعت، دانشگاهیان، دانشجویان، سیاست گذاران و خوانندگان علاقه مند به طور کلی توصیه می کنم. >
‘این کار – یک مطالعه قدرتمند در مورد گرداب مسائل و جریان های متقابل در جنبش های تجارت منصفانه و توسعه مدت هاست به پایان رسیده است. این کار از طریق مطالعات موردی، تجزیه و تحلیل کمی و استدلال مستدل، مورد خود را با نیروی متقن نشان میدهد.
– Hamish Renton، مدیر محصول Food You Can Trust، Tesco
< با توجه به رشد سریع بخش تجارت منصفانه، درک صحیح این مفهوم و ترسیم پتانسیل آینده بسیار مهم است. تجارت منصفانه راهنمای جامعی برای تمام جنبههای تجارت منصفانه ارائه میکند که آن را برای همه، از خریدار معمولی تا تولیدکننده باتجربه، «باید خوانده شود». این فرصتی است که ببینید چگونه می توانید به راحتی دنیا را به سمت بهتر تغییر دهید.»
– مل یانگ، سردبیر، New Consumer، تنها مجله تجارت منصفانه بریتانیا، www.newconsumer.org.
. p>
تجارت منصفانه در یک لحظه حیاتی در تکامل خود از مکانیسم تجارت جایگزین به مدل اصلی اقتصادی قرار دارد. این کتاب به موقع و متفکرانه به آینده استراتژیک تجارت منصفانه می پردازد.
هر فصل یک حوزه کلیدی از تفکر و نظریه تجارت منصفانه را هدایت می کند و زمینه سیاسی، قانونی و اقتصادی تجارت عادلانه مورد بررسی دقیق قرار می گیرد. سوالات دشواری از جمله “نقش و ارزش مسئولیت اجتماعی شرکت چیست؟” و «معنای نام تجاری تجارت منصفانه چیست؟»
در سرتاسر این موارد، خوانندگان با موارد زیر پشتیبانی میشوند:
– افشای مطالعات موردی و تجزیه و تحلیل دادههای مفید؛
– تاریخچه مختصر سازمان های مختلف تجارت منصفانه؛
– خلاصه فصل و نتیجه گیری.
– Paul Rice, CEO, TransFair USA
‘This work – a powerful study of the maelstrom of issues and cross currents in the Fair Trade and Development movements is long overdue. Through case studies, quantative analysis and reasoned arguement, this work makes its case with cogent force’
– Hamish Renton, Product Manager Food You Can Trust, Tesco
‘With the fair trade sector growing rapidly, it is vital that the concept is understood properly and the future potential mapped out. Fair Trade provides a comprehensive guide to all aspects of fair trade which make it a ”must read” for everyone from casual buyer right through to seasoned producer. Here’s your chance to see how you can easily change the world for the better’
– Mel Young, editor-in-chief, New Consumer, Britain’s only fair trade magazine, www.newconsumer.org.
Fair Trade is at a crucial moment in its evolution from alternative trading mechanism to mainstream economic model. This timely and thoughtful book looks at the strategic future for Fair Trade.
Each chapter spearheads a key area of Fair Trade thinking and theory and the political, legal and economic context of Fair Trade is given careful scrutiny. Difficult questions are tackled such as `What is the role and value of corporate social responsibility?’ and `What is the brand meaning of Fair Trade?’
Throughout, readers are supported by:
– Revealing case studies and useful data analysis;
– Concise histories of different Fair Trade organisations;
– Chapter summaries and conclusions.
دانلود کتاب «تجارت منصفانه: مصرف اخلاقی بازار محور»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.