کتاب الکترونیکی

داشبوردها و گزارش‌های اکسل 2007 برای Dummies

Excel 2007 Dashboards & Reports For Dummies

دانلود کتاب Excel 2007 Dashboards & Reports For Dummies (به فارسی: داشبوردها و گزارش‌های اکسل 2007 برای Dummies) نوشته شده توسط «Michael Alexander»


اطلاعات کتاب داشبوردها و گزارش‌های اکسل 2007 برای Dummies

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: For Dummies

نویسنده: Michael Alexander

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 330

حجم کتاب: 8 مگابایت

کد کتاب: 0470228148 , 9780470228142

توضیحات کتاب داشبوردها و گزارش‌های اکسل 2007 برای Dummies

من همیشه خود را یک کاربر آگاه اکسل می‌دانستم، اما این کتاب ترفندهای جدید زیادی را به من آموخت و دانش من را در مورد نمودار اکسل بهبود بخشید. من با کل مفهوم داشبورد تازه کار هستم، اما داشبوردها و گزارش‌ها برای آدمک‌ها همه چیز را در فصل‌های قابل فهمی که به آرامی بر روی یکدیگر ساخته می‌شوند، نشان می‌دهند. در حالی که این کتاب من را به یک متخصص داشبورد تبدیل نمی کند، این امکان را برای من فراهم می کند تا اطلاعات مختصر و مفیدی را به تیم مدیریتم ارائه دهم. به شدت برای مبتدیان و متخصصان توصیه می شود.


I’ve always considered myself a knowledgeable Excel user, but this book taught me a lot of new tricks and improved my knowledge of Excel charting. I’m new to the whole dashboarding concept but Dashboards and Reports for Dummies laid everything out in easy-to-understand chapters that slowly build upon each other. While this book won’t make me a dashboards expert it will make it possible for me to present concise and useful information to my management team. Highly recommended for beginners and experts alike.

دانلود کتاب «داشبوردها و گزارش‌های اکسل 2007 برای Dummies»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.