دانلود کتاب Evaluation and testing in nursing education (به فارسی: ارزشیابی و آزمون در آموزش پرستاری) نوشته شده توسط «Marilyn H. Oermann – Kathleen B. Gaberson»
اطلاعات کتاب ارزشیابی و آزمون در آموزش پرستاری
موضوع اصلی: دارو
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Marilyn H. Oermann – Kathleen B. Gaberson
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 436
حجم فایل: 26.40 مگابایت
کد کتاب: 0826135749 , 9780826135742
نوبت چاپ: Sixth edition.
توضیحات کتاب ارزشیابی و آزمون در آموزش پرستاری
همه معلمان در برخی مواقع نیاز به ارزیابی یادگیری دارند. معلم ممکن است موارد آزمون را بنویسد. آماده سازی آزمون ها و تجزیه و تحلیل نتایج آنها؛ توسعه مقیاس های رتبه بندی و روش های ارزیابی بالینی؛ و استراتژی های دیگری برای ارزیابی یادگیری در کلاس درس، تمرین بالینی، دوره های آنلاین، شبیه سازی و سایر تنظیمات برنامه ریزی کنید. اغلب معلمان برای انجام این وظایف به عنوان بخشی از نقش آموزشی خود آمادگی ندارند. این ویرایش ششم ارزیابی و آزمون در آموزش پرستاری منبعی برای معلمان در برنامه های آموزش پرستاری و آژانس های مراقبت های بهداشتی است. کتاب درسی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که برای نقش خود به عنوان مربی پرستار آماده می شوند. راهنمای پرستاران در عمل بالینی که به دیگران آموزش می دهند و مسئول ارزیابی یادگیری و عملکرد آنها هستند. و منبعی برای سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی درگیر در ارزیابی، اندازه گیری، آزمایش و ارزیابی. اگرچه نمونههایی از موارد آزمون و انواع دیگر روشهای ارزیابی ارائه شده در این کتاب پرستاری هستند، اما به راحتی با ارزیابی در سایر زمینههای بهداشتی سازگار میشوند.
هدف این کتاب توصیف مفاهیم ارزیابی است. آزمون و ارزشیابی در آموزش پرستاری و آماده سازی معلمان برای انجام این موارد به عنوان بخشی از وظایفشان. این کتاب کیفیت روش های ارزیابی موثر (قابلیت اطمینان، اعتبار و قابلیت استفاده) را ارائه می دهد. نحوه برنامه ریزی برای آزمایش، جمع آوری و اجرای آزمون ها، و نمره گذاری آزمون ها؛ نحوه نوشتن انواع آیتم های آزمون و توسعه روش های ارزیابی. راهبردهای ارزیابی یادگیری سطح بالاتر؛ و تست و ارزیابی در دوره ها و برنامه های آنلاین. این کتاب ارزیابی تکالیف کتبی در پرستاری، توسعه روبریکها، ارزیابی بالینی، روشهای ارزیابی عملکرد بالینی، و استفاده از شبیهسازی و معاینات بالینی ساختار یافته عینی (OSCEs) را برای ارزیابی شرح میدهد. فصل جدیدی مربیان را برای تجزیه و تحلیل عملکرد آزمون به عنوان یک کل و تک تک موارد آزمون و تفسیر نمرات آزمون آماده می کند. این فصل شامل مثالها و نمایشهای زیادی است که به خوانندگان کمک میکند تا این تحلیلها را درک کنند و درباره آزمونهایشان تصمیمگیری آگاهانه بگیرند. این نسخه همچنین به بررسی مسائل اجتماعی، اخلاقی و قانونی مرتبط با آزمون و ارزشیابی در پرستاری می پردازد. درجه بندی؛ و ارزیابی برنامه (با بخش جدید اعتباربخشی برنامه های آموزش پرستاری). ضمائم یک راهنمای مرجع سریع برای نوشتن انواع مختلف آیتم های تست (با مثال) و سایر منابع تست ارائه می کنند. این محتوا برای معلمان در هر محیطی که در ارزیابی دیگران دخیل هستند، چه دانشآموز، چه پرستار یا سایر انواع پرسنل مراقبتهای بهداشتی، مفید است.
All teachers at some time or another need to assess learning. The teacher may write test items; prepare tests and analyze their results; develop rating scales and clinical evaluation methods; and plan other strategies for assessing learning in the classroom, clinical practice, online courses, simulation, and other settings. Often teachers are not prepared to carry out these tasks as part of their instructional role. This sixth edition of Evaluation and Testing in Nursing Education is a resource for teachers in nursing education programs and healthcare agencies; a textbook for graduate students preparing for their role as a nurse educator; a guide for nurses in clinical practice who teach others and are responsible for evaluating their learning and performance; and a resource for other healthcare professionals involved in assessment, measurement, testing, and evaluation. Although the examples of test items and other types of assessment methods provided in this book are nursing oriented, they are easily adapted to assessment in other health fields.
The purposes of this book are to describe concepts of assessment, testing, and evaluation in nursing education and prepare teachers for carrying these out as part of their roles. The book presents qualities of effective assessment procedures (reliability, validity, and usability); how to plan for testing, assemble and administer tests, and score tests; how to write all types of test items and develop assessment methods; strategies for assessing higher level learning; and testing and evaluation in online courses and programs. The book describes the evaluation of written assignments in nursing, the development of rubrics, clinical evaluation, methods for evaluating clinical performance, and using simulation and objective structured clinical examinations (OSCEs) for evaluation. A new chapter prepares educators to analyze the performance of the test as a whole and of individual test items and to interpret test scores; this chapter includes many examples and exhibits to help readers understand these analyses and make informed decisions about their tests. This edition also examines the social, ethical, and legal issues associated with testing and evaluation in nursing; grading; and program evaluation (with a new section on accreditation of nursing education programs). The Appendices provide a quick reference guide for writing different types of test items (with examples) and other testing resources. The content is useful for teachers in any setting who are involved in evaluating others, whether they are students, nurses, or other types of healthcare personnel.
دانلود کتاب «ارزشیابی و آزمون در آموزش پرستاری»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.