بازاریابی: تبلیغات

صورتی فکر نکنید: چه چیزی زنان را واقعاً وادار به خرید می کند — و چگونه سهم خود را از این بازار حیاتی افزایش دهید

Don't Think Pink: What Really Makes Women Buy -- and How to Increase Your Share of This Crucial Market

دانلود کتاب Don’t Think Pink: What Really Makes Women Buy — and How to Increase Your Share of This Crucial Market (به فارسی: صورتی فکر نکنید: چه چیزی زنان را واقعاً وادار به خرید می کند — و چگونه سهم خود را از این بازار حیاتی افزایش دهید) نوشته شده توسط «Lisa Johnson – Andrea Learned»


اطلاعات کتاب صورتی فکر نکنید: چه چیزی زنان را واقعاً وادار به خرید می کند — و چگونه سهم خود را از این بازار حیاتی افزایش دهید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Lisa Johnson – Andrea Learned

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 224 / 127

حجم فایل: 858 کیلوبایت

کد کتاب: 081440815X , 9780814408155

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب صورتی فکر نکنید: چه چیزی زنان را واقعاً وادار به خرید می کند — و چگونه سهم خود را از این بازار حیاتی افزایش دهید

“به صورتی فکر نکن” به بازاریابان کمک می کند تا برندهای خود را از چشم یک زن ببینند و اسرار توسعه محصولات، خدمات و استراتژی های بازاریابی را که واقعاً در بین خریداران زن طنین انداز می شود، باز کند. “به صورتی فکر نکن” نشان می دهد: چگونه تاریخ نسل، فرهنگ، مراحل زندگی، و واقعیت های روزانه بر ذهن خرید یک زن تاثیر می گذارد. چگونه نحوه خرید زنان از آنچه فروخته می شود مهم تر است. چگونه گوش دادن به زنان زودتر و بیشتر به استراتژی های قدرتمندتری منجر می شود. نحوه استفاده بهینه از اینترنت و سایر فناوری ها هم در تحقیقات بازار و هم در طول فرآیند خرید؛ و چگونه می توان راه را برای بخش بزرگتری از قدرت خرید فوق العاده زنان ترسیم کرد.


“Don’t Think Pink” will help marketers see their brands through a woman’s eyes, unlocking the secrets to developing products, services and marketing strategies that truly resonate with female buyers. “Don’t Think Pink” reveals: how generational history, culture, life stages, and daily realities influence a woman’s buying mind; how the manner in which women buy is more critical than what’s being sold; how listening to women earlier and more often leads to more powerful strategies; how to best use the Internet and other technology both in market research and during the buying process; and how to map the way to a bigger slice of the awesome purchasing power of women.

دانلود کتاب «صورتی فکر نکنید: چه چیزی زنان را واقعاً وادار به خرید می کند — و چگونه سهم خود را از این بازار حیاتی افزایش دهید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید