برنامه نويسي

گرافیک DirectX 9: راهنمای قطعی برای Direct 3D

DirectX 9 Graphics: The Definitive Guide to Direct 3D

دانلود کتاب DirectX 9 Graphics: The Definitive Guide to Direct 3D (به فارسی: گرافیک DirectX 9: راهنمای قطعی برای Direct 3D) نوشته شده توسط «Alan Thorn»


اطلاعات کتاب گرافیک DirectX 9: راهنمای قطعی برای Direct 3D

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jones & Bartlett Publishers

نویسنده: Alan Thorn

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 500 / 368

حجم فایل: 4.09 مگابایت

کد کتاب: 1556222297 , 9781556222290

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب گرافیک DirectX 9: راهنمای قطعی برای Direct 3D

گرافیک DirectX 9: راهنمای قطعی Direct3D راهنمای دقیق و جامعی را برای شروع با DirectX با تمرکز خاص بر Direct3D ارائه می دهد، فناوری طراحی شده برای ایجاد محصولات چند رسانه ای تعاملی. این کتاب دایرکت ایکس را ابهام می‌کند، از اصول اولیه راه‌اندازی یک برنامه DirectX شروع می‌کند و با پیچیدگی‌های انیمیشن سه‌بعدی بلادرنگ پایان می‌دهد. یاد بگیرید چگونه: ایجاد و رندر جهان های سه بعدی. از بافرهای شاخص و رأس برای نمایش اولیه های سه بعدی استفاده کنید. استفاده از تئوری ریاضی سه بعدی در طراحی گرافیک مدل‌های سه‌بعدی را از برنامه‌های رندر سه‌بعدی صادر کنید و آنها را به صورت مش به DirectX وارد کنید. ذخیره و بارگیری داده ها با استفاده از فایل های X. ایجاد برف، باران، مه، و بیشتر با استفاده از sprites نقطه و سیستم های ذرات. داده های پیکسل را روی بافت ها متحرک کنید. دنیای بازی خود را با نورپردازی و نقشه برداری بافت در زمان واقعی تقویت کنید. از انیمیشن اسکلتی برای متحرک سازی مش ها استفاده کنید.


DirectX 9 Graphics: The Definitive Guide to Direct3D provides a detailed and comprehensive guide to getting started with DirectX, with a specific focus on Direct3D, a technology designed to create interactive multimedia products. This book demystifies DirectX, starting with the basics of setting up a DirectX application and finishing with the intricacies of real-time 3D animation. Learn how to: Create and render 3D worlds. Use index and vertex buffers to represent 3D primitives. Apply 3D mathematical theory to graphic design. Export 3D models from 3D rendering applications and import them into DirectX as meshes. Save and load data using X files. Create snow, rain, fog, and more using point sprites and particle systems. Animate pixel data on textures. Enhance your game world with real-time lighting and texture mapping. Employ skeletal animation to animate meshes.

دانلود کتاب «گرافیک DirectX 9: راهنمای قطعی برای Direct 3D»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید