برنامه نويسي

طراحی بازی: راهنمای تجربیات مهندسی

Designing Games: A Guide to Engineering Experiences

دانلود کتاب Designing Games: A Guide to Engineering Experiences (به فارسی: طراحی بازی: راهنمای تجربیات مهندسی) نوشته شده توسط «Tynan Sylvester»


اطلاعات کتاب طراحی بازی: راهنمای تجربیات مهندسی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: O’Reilly Media

نویسنده: Tynan Sylvester

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 405 / 415

حجم فایل: 4.83 مگابایت

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب طراحی بازی: راهنمای تجربیات مهندسی

چگونه یک بازی ویدیویی طراحی می کنید که مردم دوست دارند آن را انجام دهند؟ در این راهنمای عملی، طراح بازی Tynan Sylvester به شما نشان می‌دهد که چگونه از طریق ترکیب صحیح مکانیک بازی، بسته بندی تخیلی و داستان، تجربیاتی با بار احساسی ایجاد کنید. شما اصول و شیوه‌های طراحی را که توسط استودیوهای برتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، با نمونه‌هایی از محبوب‌ترین بازی‌های امروزی، یاد خواهید گرفت.

این کتاب همچنین شما را از طریق فرآیندهای روزمره لازم برای حفظ پروژه‌تان در مسیر خود راهنمایی می‌کند: زمان ساخت و چه زمانی تست کنیم، چگونه با یک تیم کار کنیم، و چگونه از بن بست های خلاق اجتناب کنیم.

موضوعاتی مانند:

• ادغام: عناصر داستانی و قوانین بازی را با هم در یک فایل کاوش کنید. سیستم واحد معنا

• ظهور: ایجاد طرح، شخصیت، و مضمون در پاسخ به تصمیمات بازیکن

• اجبار: درک تفاوت بین انگیزه دادن به بازیکنان و انجام آنها، و چگونگی هر کدام را انجام دهید

• ظرافت: به حداکثر رساندن قدرت احساسی بازی و تنوع تجربیات بازی و در عین حال به حداقل رساندن بار روی بازیکنان – و تیم شما. up front

تینان سیلوستر 12 سال است که مشغول طراحی بازی است. در طول آن مدت، او روی همه چیز کار کرده است، از بازی‌های مستقل گرفته تا پرفروش‌ترین استودیوی بزرگ BioShock Infinite.


How do you design a video game that people love to play? In this practical guide, game designer Tynan Sylvester shows you how to create emotionally charged experiences through the right combination of game mechanics, fictional wrapping, and story. You’ll learn design principles and practices used by top studios, backed by examples from today’s most popular games.

This book also takes you through the day-to-day process necessary to keep your project on track: when to build and when to test, how to work with a team, and how to avoid creative dead ends.

Explore topics such as:

• Integration: thread fictional elements and games rules together into a single system of meaning

• Emergence: generate plot, character, and theme in response to a player’s decisions

• Compulsion: understand the difference between motivating players and fulfilling them, and how to do each

• Elegance: maximize a game’s emotional power and variety of play experiences while minimizing the burden on players—and your team Iteration: plan, test, and analyze your design in stages instead of trying to decide everything up front

Tynan Sylvester has been designing games for 12 years. During that time he has worked on everything from independently produced games to the big-studio blockbuster BioShock Infinite.

دانلود کتاب «طراحی بازی: راهنمای تجربیات مهندسی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید