هنرهای گرافیک

تفکر طراحی: ادغام نوآوری، تجربه مشتری و ارزش برند

Design Thinking: Integrating Innovation, Customer Experience, and Brand Value

دانلود کتاب Design Thinking: Integrating Innovation, Customer Experience, and Brand Value (به فارسی: تفکر طراحی: ادغام نوآوری، تجربه مشتری و ارزش برند) نوشته شده توسط «Thomas Lockwood»


اطلاعات کتاب تفکر طراحی: ادغام نوآوری، تجربه مشتری و ارزش برند

موضوع اصلی: هنر – هنرهای گرافیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Allworth Press

نویسنده: Thomas Lockwood

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 304

حجم فایل: 6.41 مگابایت

کد کتاب: 1581156685 , 9781581156683

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تفکر طراحی: ادغام نوآوری، تجربه مشتری و ارزش برند

تفکر طراحی مملو از مطالعات موردی جذاب و توصیه های عملی کارشناسان صنعت است. این مجموعه در سه بخش سازماندهی شده است که بر استفاده از طراحی برای نوآوری و برندسازی، نقش نوظهور طراحی خدمات و طراحی تجربیات مشتری معنادار تمرکز دارد. این کتاب استراتژی‌های لازم برای تشویق فرآیند تفکر خلاق در شرکت‌هایشان را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد که در نهایت به پرورش نوآوری و در نتیجه رونق کسب‌وکار کمک می‌کند. رهبران طراحی با تجربه داستان های شخصی خود را به اشتراک می گذارند و نمونه های خاصی از خلاقیت های آینده نگر شرکت های خود را ارائه می دهند. این رویکرد منحصربه‌فرد به خواننده کمک می‌کند تا یاد بگیرد که چگونه یک پایه برند محکم بسازد، مشکلات را با تفکر ساده حل کند، روندها را پیش‌بینی کند و از آنها سرمایه‌گذاری کند، بفهمد مصرف‌کنندگان قبل از انجام چه چیزی می‌خواهند، و ماموریت، چشم‌انداز و استراتژی را با یک برند شرکتی هماهنگ کند. حسی از محتوای تفکر طراحی را می توان از عناوین برخی از مقالات کلیدی به دست آورد: «ساخت برندهای رهبری»، «شرکت طراحان»، «ساخت برند» توسط طراحی خدمات، «طراحی خدمات از طریق وب جهانی»، «وفاداری مشتری»، و «حرکت وفاداری به برند در وب».


Design Thinking is packed with intriguing case studies and practical advice from industry experts. This anthology is organized into three sections that focus on the use of design for innovation and brand-building, the emerging role of service design, and the design of meaningful customer experiences. This book provides readers with the strategies necessary to encourage the creative thought process in their companies, which will ultimately help to cultivate innovation, and therefore boost business. Experienced design leaders share their personal stories and give specific examples of their companies’ forward-thinking creations. This unique approach helps the reader learn how to build a solid brand foundation, solve problems with simplified thinking, anticipate and capitalize on trends, figure out what consumers want before they do, and align mission, vision, and strategy with a corporate brand. A sense of the content within Design Thinking can be gained from the titles of some of the key essays: “Building Leadership Brands,” “The Designful Company,” “Brand Building by Service Design,” “Service Design Via the Global Web,” “Customer Loyalty,” and “Driving Brand Loyalty on the Web”.

دانلود کتاب «تفکر طراحی: ادغام نوآوری، تجربه مشتری و ارزش برند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید