کتاب الکترونیکی

ابهام زدایی شش سیگما: رویکردی در سطح شرکت برای بهبود مستمر

Demystifying six sigma: a company-wide approach to continuous improvement

دانلود کتاب Demystifying six sigma: a company-wide approach to continuous improvement (به فارسی: ابهام زدایی شش سیگما: رویکردی در سطح شرکت برای بهبود مستمر) نوشته شده توسط «Alan Larson»


اطلاعات کتاب ابهام زدایی شش سیگما: رویکردی در سطح شرکت برای بهبود مستمر

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Alan Larson

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 206

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 9780814471845 , 0-8144-7184-6

توضیحات کتاب ابهام زدایی شش سیگما: رویکردی در سطح شرکت برای بهبود مستمر

آیا شش سیگما دامنه انحصاری عملیات تولید و خدمات است یا می توان برتری را در کل سازمان اجباری کرد (و به دست آورد)؟ این کتاب با طراوت نشان می‌دهد که چگونه می‌توان برنامه تضمین کیفیت افسانه‌ای را در تمام بخش‌ها و فرآیندها به کار برد و یک فرهنگ شش سیگما دائمی و در سطح شرکت ایجاد کرد. نویسنده، آلن لارسون، کهنه‌کار موتورولا، یک مدل بهبود مستمر ساده و کاربردی ایجاد کرده است و استراتژی برای مدیریت تغییر به عملیات و فلسفه شش سیگما محور. رویکرد لارسون بر پایه هفت عنصر کلیدی شش سیگما استوار است: * تمرکز بر رضایت مشتری * استفاده از داده ها و سیستم ها * تعیین اهداف بهبود * رویکرد تیمی * مشارکت کارکنان * تعیین نقش ها * رشد شخصی به صورت میدانی در انواع سازمان ها اثبات شده است. روش شناسی می تواند به هر شرکتی کمک کند تا کیفیت را به یک هدف استراتژیک واقعی و قابل دوام تبدیل کند.


Is Six Sigma the exclusive domain of manufacturing and service operations, or can excellence be mandated (and achieved) throughout an entire organization? This refreshing book reveals how to apply the legendary quality assurance program across all departments and processes, creating a permanent, company-wide Six Sigma culture.Author Alan Larson, a Motorola veteran, has created a simple and practical Continuous Improvement model, and offers a strategy for managing the change to Six Sigma-driven operations and philosophy. Larson’s approach is based on the seven key elements of Six Sigma: * Focus on customer satisfaction * Use of data and systems * Setting improvement goals * Team approach * Employee involvement * Defining roles * Personal growth Field-proven in organizations of all types, Larson’s methodology can help any company make quality a real and viable strategic objective.

دانلود کتاب «ابهام زدایی شش سیگما: رویکردی در سطح شرکت برای بهبود مستمر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.