دانلود کتاب Customer Service Skills for Success (به فارسی: مهارت های خدمات مشتری برای موفقیت) نوشته شده توسط «Robert W. Lucas»
اطلاعات کتاب مهارت های خدمات مشتری برای موفقیت
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill Education
نویسنده: Robert W. Lucas
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 464 / 463
حجم فایل: 15.33 مگابایت
کد کتاب: 0073545465 , 9780073545462
نوبت چاپ: Paperback
توضیحات کتاب مهارت های خدمات مشتری برای موفقیت
دریافت کننده کتاب درسی 2017 & جایزه تعالی کتاب درسی انجمن نویسندگان دانشگاهی،مهارت های خدمات مشتری برای موفقیتنوشته رابرت دبلیو لوکاس پرفروش ترین کتاب درسی خدمات مشتری در ایالات متحده است.
مشتری مهارت های خدمات برای موفقیت6eبه مسائل خدمات مشتری در دنیای واقعی می پردازد و انواع منابع به روز شده، فعالیت ها، مثال ها و نکاتی را از نویسنده و متخصصان فعال در صنعت ارائه می دهد تا علاقه خوانندگان را جلب کرده و در عین حال حفظ کند. ارائه بینش در مورد مفاهیم و مهارت های مربوط به خدمات مشتری.
متن با یک نمای کلان از آنچه خدمات مشتری امروز شامل می شود آغاز می شود و پیش بینی هایی را برای آینده ارائه می دهد و سپس بر مهارت های خاص و موضوعات مرتبط تمرکز می کند.
br>ویرایش ششم مهارت های خدمات مشتری برای موفقیتشامل 10 فصل است که در سه بخش به اضافه پیوست، واژه نامه و کتابشناسی تقسیم شده است. این بخشها بر جنبههای مختلف خدمات مشتری تمرکز دارند: (1) حرفه، (2) مهارتهای موفقیت، و (3) ایجاد و حفظ روابط. همراه با ایدهها، راهنماییها و دیدگاههای ارزشمند، خوانندگان همچنین با مصاحبههایی از ارائهدهندگان خدمات دنیای واقعی، سناریوهای مطالعه موردی و فعالیتهایی مواجه میشوند که به شما کمک میکنند مفاهیم آموختهشده را در موقعیتهای دنیای واقعی به کار ببرید تا تفکر خود را در مورد مسائل ارائهشده به چالش بکشید.
Customer Service Skills for Success6eaddresses real-world customer service issues and provides a variety of updated resources, activities, examples and tips from the author and active professionals in the industry to gain and hold readers’ interest while providing insights into the concepts and skills related to customer service.
The text begins with a macro view of what customer service involves today and provides projections for the future then focuses on specific skills and related topics.
The sixth edition ofCustomer Service Skills for Successcontains 10 chapters divided into three parts, plus the Appendix, Glossary, and Bibliography. These parts focus on different aspects of customer service: (1) The Profession, (2) Skills for Success, and (3) Building and Maintaining Relationships. Along with valuable ideas, guidance, and perspectives, readers will also encounter interviews of real-world service providers, case study scenarios and activities to help you apply concepts learned to real-world situations in order to challenge your thinking on the issues presented.
دانلود کتاب «مهارت های خدمات مشتری برای موفقیت»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.