بازاریابی: تبلیغات

مسری: چرا همه چیز درگیر می شود

Contagious: Why Things Catch On

دانلود کتاب Contagious: Why Things Catch On (به فارسی: مسری: چرا همه چیز درگیر می شود) نوشته شده توسط «Berger – Jonah»


اطلاعات کتاب مسری: چرا همه چیز درگیر می شود

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Simon & Schuster

نویسنده: Berger – Jonah

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 256

حجم فایل: 355 کیلوبایت

کد کتاب: 1451686595 , 9781451686593

نوبت چاپ: Reprint Edition (May 3, 2016)

توضیحات کتاب مسری: چرا همه چیز درگیر می شود

پرفروش‌ترین کتاب «نیویورک تایمز» که توضیح می‌دهد چرا برخی از محصولات و ایده‌ها محبوب می‌شوند.

«یونا برگر درباره آنچه اطلاعات را می‌سازد بیشتر می‌داند. “ویروسی” از هر کسی در جهان.” —دانیل گیلبرت، نویسنده کتاب پرفروش تصادف بر خوشبختی

چه چیزی باعث محبوبیت همه چیز می شود؟ اگر گفتید تبلیغات، دوباره فکر کنید. مردم به تبلیغات گوش نمی دهند، بلکه به صحبت های همسالان خود گوش می دهند. اما چرا مردم در مورد محصولات و ایده های خاص بیشتر از دیگران صحبت می کنند؟ چرا برخی داستان ها و شایعات مسری تر هستند؟ و چه چیزی باعث می‌شود محتوای آنلاین ویروسی شود؟

جونا برگر، استاد بازاریابی وارتون، دهه گذشته را صرف پاسخ دادن به این سؤالات کرده است. او مطالعه کرده است که چرا مقاله‌های نیویورک تایمز فهرست ایمیل‌های خود روزنامه را تشکیل می‌دهند، چرا محصولات دهان به دهان می‌شوند و چگونه تأثیر اجتماعی همه چیز را شکل می‌دهد، از ماشین‌هایی که می‌خریم تا لباس‌هایی که می‌پوشیم تا نام‌ها. ما به فرزندانمان می دهیم.

در مسری، برگر علم پنهانی را که در پس دهان به دهان و انتقال اجتماعی وجود دارد را فاش می کند. کشف کنید که چگونه شش اصل اساسی باعث می‌شود تا انواع چیزها مسری شوند، از محصولات مصرف‌کننده و طرح‌های سیاست‌گذاری گرفته تا شایعات محل کار و ویدیوهای YouTube. بیاموزید که چگونه استیک‌خانه‌ای لوکس از طریق استیک پنیر پایین محبوبیت پیدا کرد، چرا تبلیغات ضد مواد مخدر ممکن است واقعاً مصرف مواد مخدر را افزایش داده باشد، و چرا بیش از 200 میلیون مصرف‌کننده ویدیویی را درباره یکی از خسته‌کننده‌ترین محصولات موجود به اشتراک گذاشتند: مخلوط‌کن.

مسری تکنیک‌های خاص و عملی را برای کمک به انتشار اطلاعات ارائه می‌کند—برای طراحی پیام‌ها، تبلیغات و محتوایی که افراد به اشتراک خواهند گذاشت. فرقی نمی‌کند مدیر یک شرکت بزرگ باشید، صاحب کسب‌وکار کوچکی باشید که تلاش می‌کند آگاهی را افزایش دهد، سیاستمداری کاندیدای منصبی باشید، یا یک مقام بهداشتی که تلاش می‌کند حرف‌ها را به گوش شما برساند، مسری به شما نشان می‌دهد که چگونه کاری کنید که محصول یا ایده‌تان مورد توجه قرار گیرد.

بررسی

«جونا برگر همانقدر خلاق و متفکر است که تندخو و بازیگوش است. نگاه کردن به تحقیقات او، بسیار شبیه مطالعه یک شاهکار در یک موزه، بینش جدیدی در مورد زندگی به بیننده ارائه می دهد و همچنین فرد را از نبوغ و خلاقیت خالق آن آگاه می کند. به سختی می‌توان نمونه بهتری برای استفاده از علوم اجتماعی برای روشن کردن امور عادی و خارق‌العاده در زندگی روزمره ما یافت.» — دن آریلی، جیمز بی. دوک، استاد روانشناسی و اقتصاد رفتاری در دانشگاه دوک و نویسنده پرفروش کتاب «قابل پیش بینی غیر منطقی»

«چرا برخی از ایده ها به ظاهر یک شبه پخش می شوند، در حالی که برخی دیگر ناپدید می شوند؟ چگونه برخی از محصولات می توانند در همه جا حاضر شوند، در حالی که برخی دیگر هرگز جذب نمی شوند؟ جونا برگر پاسخ‌ها را می‌داند، و با واگیر، اکنون ما نیز می‌دانیم.» — چارلز داهیگ، نویسنده کتاب پرفروش «قدرت عادت»

«اگر به دنبال تأثیر بیشتر، به خصوص با بودجه کمتر، به این کتاب نیاز دارید. مسری به شما نشان می‌دهد که چگونه محصول خود را دیوانه‌وار پخش کنید.» — چیپ هیث، یکی از نویسندگان Made to Stick and Decisive

«جونا برگر بیشتر از هر کسی در جهان درباره عواملی که باعث «ویروسی شدن» اطلاعات می‌شود، می‌داند.» — دانیل گیلبرت، پروفسور روانشناسی دانشگاه هاروارد و نویسنده کتاب «تلاش در خوشبختی»

«جونا برگر نادری است که حقایق را مورد مطالعه قرار داده، آن را از داستان تخیلی تجزیه کرده و آزمایش‌های پیشگامانه‌ای انجام داده است که زندگی را تغییر داده است. همانطور که کارشناسان فکر می کنند. اگر قرار است امسال یک کتاب در مورد چگونگی گسترش ایده ها بخوانید، آن کتاب است. — دیو بالتر، مدیر عامل BzzAgent و یکی از بنیانگذاران انجمن بازاریابی دهان به دهان

«به آن به عنوان همراهی عملی برای «نقطه اوج» مالکوم گلدول فکر کنید. Tasha Eichenseher، Discover

«[برگر] به پدیده‌هایی که ممکن است آشنا به نظر برسند، نور جدیدی می‌تاباند و با دقت نشان می‌دهد که چرا همه چیز رو به جلو است… به عنوان کتاب بازی برای بازاریابان،  مسری یک موفقیت است.” — دانیل ساکس، Fast Company

«مسری حاوی حقایق و بینش‌های ترسناک – و غیرقابل درک – است… جالب‌تر از همه نمونه‌های برگر هستند. اشاره به کمپین های بازاریابی موفق و ناموفق. — Glenn C. Altschuler، The Boston Globe

“برای افراد غیرمتخصصی که در مورد بهترین راه برای تأثیرگذاری در دنیایی از معتادان به رسانه های اجتماعی با بازه های توجه کوتاه معمای معما هستند، ارائه می کند. چیزهای زیادی برای فکر کردن . . . اگر یک دکمه «پسندیدن» در زیر آن وجود داشت، احتمالاً متوجه می‌شوید که روی آن کلیک می‌کنید.” — مایجا پالمر، لس آنجلس تایمز

«رساله‌ای عفونی درباره بازاریابی ویروسی. … برگر به سبکی زیبا و جذاب می نویسد که به طرز ماهرانه ای تقاطع روانشناسی شناختی و رفتار اجتماعی را با نگاهی به کمک به تاجران و دیگران در انتشار پیام هایشان ترسیم می کند. “، Publishers Weekly

درباره نویسنده

یونا برگر استاد بازاریابی در مدرسه وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا و نویسنده پرفروش بین المللی واگیر، نفوذ نامرئی و کاتالیزور. او یک متخصص مشهور جهانی در زمینه نفوذ اجتماعی، تبلیغات شفاهی، و اینکه چرا محصولات، ایده‌ها و رفتارها رواج پیدا می‌کنند و بیش از 50 مورد منتشر کرده است. مقالات در مجلات دانشگاهی درجه یک. او برای طیف وسیعی از 500 شرکت فورچون، صدها نفر از آنها مشورت کرده است. تعداد زیادی از رویدادها و حساب‌های محبوب آثار او اغلب در مکان‌هایی مانند نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و Harvard Business Review ظاهر می‌شوند. . تحقیقات او همچنین در مجله نیویورک تایمز “Year in Ideas” نشان داده شده است.


The New York Times bestseller that explains why certain products and ideas become popular.

“Jonah Berger knows more about what makes information ‘go viral’ than anyone in the world.” —Daniel Gilbert, author of the bestseller Stumbling on Happiness

What makes things popular? If you said advertising, think again. People don’t listen to advertisements, they listen to their peers. But why do people talk about certain products and ideas more than others? Why are some stories and rumors more infectious? And what makes online content go viral?

Wharton marketing professor Jonah Berger has spent the last decade answering these questions. He’s studied why New York Times articles make the paper’s own Most E-mailed list, why products get word of mouth, and how social influence shapes everything from the cars we buy to the clothes we wear to the names we give our children.

In Contagious, Berger reveals the secret science behind word-of-mouth and social transmission. Discover how six basic principles drive all sorts of things to become contagious, from consumer products and policy initiatives to workplace rumors and YouTube videos. Learn how a luxury steakhouse found popularity through the lowly cheesesteak, why anti-drug commercials might have actually increased drug use, and why more than 200 million consumers shared a video about one of the most boring products there is: a blender.

Contagious provides specific, actionable techniques for helping information spread—for designing messages, advertisements, and content that people will share. Whether you’re a manager at a big company, a small business owner trying to boost awareness, a politician running for office, or a health official trying to get the word out, Contagious will show you how to make your product or idea catch on.

Review

“Jonah Berger is as creative and thoughtful as he is spunky and playful. Looking at his research, much like studying a masterpiece in a museum, provides the observer with new insights about life and also makes one aware of the creator’s ingenuity and creativity. It is hard to come up with a better example of using social science to illuminate the ordinary and extraordinary in our daily lives.” — Dan Ariely, James B. Duke professor of psychology and behavioral economics at Duke University and bestselling author of Predictably Irrational

“Why do some ideas seemingly spread overnight, while others disappear? How can some products become ubiquitous, while others never gain traction? Jonah Berger knows the answers, and, with Contagious, now we do, too.” — Charles Duhigg, author of the bestselling The Power of Habit

“If you are seeking a bigger impact, especially with a smaller budget, you need this book. Contagious will show you how to make your product spread like crazy.” — Chip Heath, co-author of Made to Stick and Decisive

“Jonah Berger knows more about what makes information ‘go viral’ than anyone in the world.” — Daniel Gilbert, Professor of Psychology, Harvard University and author of Stumbling on Happiness

“Jonah Berger is the rare sort who has studied the facts, parsed it from the fiction—and performed groundbreaking experiments that have changed the way the experts think. If there’s one book you’re going to read this year on how ideas spread, it’s this one.” — Dave Balter, CEO of BzzAgent and Co-founder of the Word of Mouth Marketing Association

“Think of it as the practical companion to Malcolm Gladwell’s The Tipping Point.” — Tasha Eichenseher, Discover

“[Berger] sheds new light on phenomena that may seem familiar, showing with precision why things catch on. . . . As a playbook for marketers, Contagious is a success.” — Danielle Sacks, Fast Company

“Contagious contains arresting — and counterintuitive — facts and insights. . . . Most interesting of all are the examples Berger cites of successful and unsuccessful marketing campaigns.” — Glenn C. Altschuler, The Boston Globe

“For nonexperts who puzzle about the best way to make an impact in a world of social media addicts with short attention spans, it provides plenty to think about. . . . If there were a ‘like’ button underneath it, you’d probably find yourself clicking it.” — Maija Palmer, Los Angeles Times

“An infectious treatise on viral marketing. . . . Berger writes in a sprightly, charming style that deftly delineates the intersection of cognitive psychology and social behavior with an eye toward helping businesspeople and others spread their messages. The result is a useful and entertaining primer that diagnoses countless baffling pop culture epidemics.”, Publishers Weekly

About the Author

Jonah Berger is a marketing professor at the Wharton School at the University of Pennsylvania and internationally bestselling author of ContagiousInvisible Influence, and The Catalyst. He’s a world-renowned expert on social influence, word of mouth, and why products, ideas, and behaviors catch on and has published over 50 papers in top-tier academic journals. He has consulted for a range of Fortune 500 companies, keynoted hundreds of events, and popular accounts of his work often appear in places like The New York TimesThe Wall Street Journal, and Harvard Business Review. His research has also been featured in the New York Times Magazine’s “Year in Ideas.”

دانلود کتاب «مسری: چرا همه چیز درگیر می شود»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید