برنامه نويسي

گرافیک کامپیوتری. اصول و تمرین

Computer graphics. Principles and practice

دانلود کتاب Computer graphics. Principles and practice (به فارسی: گرافیک کامپیوتری. اصول و تمرین) نوشته شده توسط «Hughes J.F. – et al.»


اطلاعات کتاب گرافیک کامپیوتری. اصول و تمرین

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AW

نویسنده: Hughes J.F. – et al.

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 1263

حجم فایل: 15.28 مگابایت

کد کتاب: 0321399528 , 9780321399526

نوبت چاپ: 3ed.

توضیحات کتاب گرافیک کامپیوتری. اصول و تمرین

Computer Graphics: Principles and Practice، ویرایش سوم، معتبرترین مقدمه در این زمینه باقی مانده است. اولین نسخه، «فولی و ون دام» اصلی، به تعریف گرافیک کامپیوتری و نحوه آموزش آن کمک کرد. ویرایش دوم منبع جامع تری برای پزشکان و دانشجویان شد. این نسخه سوم به طور کامل بازنویسی شده است تا پوشش دقیق و به روزی از مفاهیم کلیدی، الگوریتم ها، فناوری ها و برنامه های کاربردی ارائه دهد. نویسندگان اصول، و همچنین ریاضیات، گرافیک کامپیوتری را توضیح می دهند – دانشی که برای کار موفق هم اکنون و هم در آینده ضروری است. فصل های اولیه نشان می دهد که چگونه می توان بلافاصله تصاویر 2 بعدی و 3 بعدی ایجاد کرد و از آزمایش پشتیبانی می کند. فصل‌های بعدی که طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهند، رویکردهای پیچیده‌تری را نشان می‌دهند. بخش‌های مربوط به تمرین گرافیک رایانه‌ای کنونی نشان می‌دهد که چگونه می‌توان اصول داده شده را در موقعیت‌های رایج به کار برد، مانند نحوه تقریبی راه‌حل ایده‌آل بر روی سخت‌افزار موجود، یا نحوه نمایش ساختار داده‌ها به طور کارآمدتر. موضوعات با تمرین ها، مشکلات برنامه نویسی و پروژه های عملی تقویت می شوند. نسخه اصلاح‌شده دارای پوشش جدیدی از معادله رندر، ملاحظات معماری GPU، و اهمیت نمونه‌گیری در رندر مبتنی بر فیزیکی است. تأکید بر رویکردهای مدرن، مانند فصل جدیدی در نظریه احتمال برای استفاده در رندر مونت کارلو اصول بتن طراحی الگوریتم گرافیک. پیاده‌سازی سایه‌زن‌های سخت‌افزار، رندر نرم‌افزار، و رابط‌های سه‌بعدی گرافیک فشرده پلت‌فرم‌های گرافیکی بلادرنگ سه‌بعدی – اهداف طراحی و معاوضه‌های آنها – از جمله پلتفرم‌های جدید موبایل و مرورگرها. به صورت تمام رنگی در سراسر کتاب ارائه شده است. برنامه‌ها به زبان C++، C#، یا شبه کد نوشته می‌شوند—هر کدام از زبان‌ها برای یک مثال خاص مؤثرتر است. انبوه اطلاعات موجود در این کتاب آن را به منبعی ضروری برای هر کسی که در هر جنبه ای از گرافیک کامپیوتری کار می کند یا مطالعه می کند تبدیل می کند.


Computer Graphics: Principles and Practice, Third Edition, remains the most authoritative introduction to the field. The first edition, the original “Foley and van Dam,” helped to define computer graphics and how it could be taught. The second edition became an even more comprehensive resource for practitioners and students alike. This third edition has been completely rewritten to provide detailed and up-to-date coverage of key concepts, algorithms, technologies, and applications.   The authors explain the principles, as well as the mathematics, underlying computer graphics—knowledge that is essential for successful work both now and in the future. Early chapters show how to create 2D and 3D pictures right away, supporting experimentation. Later chapters, covering a broad range of topics, demonstrate more sophisticated approaches. Sections on current computer graphics practice show how to apply given principles in common situations, such as how to approximate an ideal solution on available hardware, or how to represent a data structure more efficiently. Topics are reinforced by exercises, programming problems, and hands-on projects.   The revised edition features  New coverage of the rendering equation, GPU architecture considerations, and importance-sampling in physically based rendering An emphasis on modern approaches, as in a new chapter on probability theory for use in Monte-Carlo rendering Concrete principles of graphics algorithm design Implementations of hardware shaders, software rendering, and graphics-intensive 3D interfaces 3D real-time graphics platforms—their design goals and trade-offs—including new mobile and browser platforms Programming and debugging approaches unique to graphics development  The text and hundreds of figures are presented in full color throughout the book. Programs are written in C++, C#, or pseudocode—whichever language is most effective for a given example. The wealth of information in this book makes it the essential resource for anyone working in or studying any aspect of computer graphics.

دانلود کتاب «گرافیک کامپیوتری. اصول و تمرین»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید