سرمایه گذاری

گشت و گذار در کانال: سوار شدن بر امواج کانال ها به تجارت سودآور

Channel Surfing: Riding the Waves of Channels to Profitable Trading

دانلود کتاب Channel Surfing: Riding the Waves of Channels to Profitable Trading (به فارسی: گشت و گذار در کانال: سوار شدن بر امواج کانال ها به تجارت سودآور) نوشته شده توسط «Michael Parsons»


اطلاعات کتاب گشت و گذار در کانال: سوار شدن بر امواج کانال ها به تجارت سودآور

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – سرمایه گذاری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AuthorHouse

نویسنده: Michael Parsons

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 214

حجم فایل: 4.88 مگابایت

کد کتاب: 142083312X , 9781420833126

توضیحات کتاب گشت و گذار در کانال: سوار شدن بر امواج کانال ها به تجارت سودآور

علیرغم افزایش شاخص های رایانه ای، معامله گر حرفه ای تشخیص می دهد که موفقیت در معامله همچنان به توانایی فرد در خواندن، پیش بینی و واکنش نسبت به حرکت بازار بستگی دارد. اما چگونه می توان چیزی را تعریف کرد که می تواند بیشتر از آب و هوا تغییر کند؟ پاسخ این است که از هندسه خود بازار استفاده کنید. کانال گشت و گذار یکی از قطعی ترین روش ها برای ایجاد هندسه هر بازاری را ارائه می دهد که فرد را قادر می سازد از تعصب بین خریداران و فروشندگان استفاده کند. قیمت به ندرت در یک خط مستقیم حرکت می کند و بنابراین کانال ها شاخص حرکت نهایی را ارائه می دهند و از بسیاری از محبوب ترین اندیکاتورهای مورد استفاده امروز بهتر عمل می کنند. زیبایی آن این است که برای رسیدن به سود، نیازی به تحمل افتهای بزرگ ندارید. در واقع، آنقدر مؤثر است که احتمالاً بهترین رویکرد برای معامله‌گران مبتدی و کسانی است که سرمایه بسیار کمی دارند. بنابراین فقط تصور کنید که یک معامله گر باتجربه و دارای بودجه خوب چه کاری می تواند با آن انجام دهد! همانطور که این کتاب را می خوانید، می توانید انتظار کشف و یادگیری: مفاهیم اساسی کانال گشت و گذار را داشته باشید، که به گونه ای ارائه شده است که درک آن آسان است و کاربرد آن آسان است. چرا کانال ها یک پدیده طبیعی هستند و چگونه می توان از آن بهره کامل برد. چگونه می توان مفاهیم اساسی کانال گشت و گذار را در نظر گرفت و با استفاده از تکنیک های پیشرفته آن را به روشی حتی قدرتمندتر برای تجارت تبدیل کرد. روش های اضافی برای خواندن هندسه بازار که به موفقیت شما می افزاید. هم برای معامله گران تازه کار و هم برای معامله گران حرفه ای، کانال گشت و گذار یک پایه محکم برای درک زبان بازارها فراهم می کند. این یک تکنیک فوق العاده قدرتمند است که توانایی انطباق با سبک معاملاتی شخصی هر معامله گر را دارد و موفقیت آنها را به طور چشمگیری بهبود می بخشد.


Despite the proliferation of computer indicators, the professional trader recognizes that success in trading still depends on a person’s ability to read, anticipate and react to market movement. But how do you define something that can change more often then the weather? The answer is to use the geometry of the market itself. Channel Surfing presents one of the most definitive methods for establishing the geometry of any market, enabling a person to exploit the bias between buyers and sellers. Price rarely moves in a straight line and so channels provide the ultimate momentum indicator, outperforming many of the most popular indicators in use today. The beauty of it is that it doesn’t require you to suffer through large draw downs in order to realize a profit. In fact, it is so effective that it is probably the very best approach for beginning traders and those with very little capital. So just imagine what an experienced and well-funded trader can do with it! As you read this book you can expect to discover and learn:The basic concepts of Channel Surfing, presented in a way that is easy to understand and easy to apply. Why channels are a natural phenomenon and how to take full advantage of this. How to take the basic concepts of Channel Surfing and catapult it into an even more powerful method of trading using advanced techniques. Additional methods of reading the geometry of the market that add to your success. For both novice and professional traders alike Channel Surfing provides a solid foundation for understanding the language of the markets. It is an exceptionally powerful technique that has the ability to adapt to the personal trading style of the individual trader and dramatically improve their success.

دانلود کتاب «گشت و گذار در کانال: سوار شدن بر امواج کانال ها به تجارت سودآور»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید