مدیریت

مدل های کسب و کار: نوآوری، تحول دیجیتال و تجزیه و تحلیل (برنامه های تجزیه و تحلیل داده ها)

Business Models: Innovation, Digital Transformation, and Analytics (Data Analytics Applications)

دانلود کتاب Business Models: Innovation, Digital Transformation, and Analytics (Data Analytics Applications) (به فارسی: مدل های کسب و کار: نوآوری، تحول دیجیتال و تجزیه و تحلیل (برنامه های تجزیه و تحلیل داده ها)) نوشته شده توسط «Iwona Otola (editor) – Marlena Grabowska (editor)»


اطلاعات کتاب مدل های کسب و کار: نوآوری، تحول دیجیتال و تجزیه و تحلیل (برنامه های تجزیه و تحلیل داده ها)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Auerbach Publications

نویسنده: Iwona Otola (editor) – Marlena Grabowska (editor)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 222 / 223

حجم فایل: 8.47 مگابایت

کد کتاب: 0367862794 , 9780367862794

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مدل های کسب و کار: نوآوری، تحول دیجیتال و تجزیه و تحلیل (برنامه های تجزیه و تحلیل داده ها)

از ابتدا، راه اندازی یک کسب و کار مستلزم استفاده از منطقی است که بر اساس آن کسب و کار عمل می کند. این منطق در علم مدیریت، مدل کسب و کار نامیده می شود که به طور فزاینده ای بر مسائل پیرامون مدل های کسب و کار تمرکز می کند. روندهای تحقیقاتی مرتبط با مدل های کسب و کار شامل ایجاد ارزش، عملیاتی شدن زنجیره ارزش، و جنبه های اجتماعی و زیست محیطی و همچنین نوآوری و تحول دیجیتال است. مدل های کسب و کار: نوآوری، تحول دیجیتال و تجزیه و تحلیل بررسی می کند که چگونه نوآوری، تحول دیجیتال، و ترکیب ارزش بر وجود و توسعه مدل های کسب و کار تاثیر می گذارد.

این کتاب با پرداختن به توسعه مفهومی مدل‌های کسب‌وکار و بحث در مورد ماهیت نوآوری در آن مدل‌ها آغاز می‌شود. فصل‌های کتاب به بررسی این موضوع می‌پردازند:

  • مدل‌های کسب‌وکار می‌توانند سناریوهای تحول دیجیتال را تحلیل کنند
  • عناصر مدل کسب و کار فردی بر معیارهای عملکرد انتخاب شده و همچنین چگونگی اهمیت عناصر برای ترکیب ارزش شرکت تاثیر می گذارد
  • محیط بر سودآوری اثر می گذارد. مدل‌های کسب‌وکار شرکتی با رشد بالا
  • مدل‌های کسب‌وکار برندسازی کارفرما توسط نیروی کار نسل Z درک می‌شوند.
  • برای پیاده‌سازی مدل‌های کسب‌وکار مسئولانه در شرکت
  • ریسک سایبری در مدل‌های کسب‌وکار گرفته می‌شود
  • الگوریتم های تصمیم گیری برای تجزیه و تحلیل کسب و کار مهم هستند

این کتاب خلاصه ای از دانش در مورد استفاده از مدل های کسب و کار در زمینه فعالیت های نوآورانه، تحول دیجیتال و ترکیب ارزش. سعی می‌کند تئوری و عمل را ترکیب کند و نگاهی به مدل‌های کسب‌وکار مورد استفاده در شرکت‌ها، به‌ویژه شرکت‌های با رشد بالا، در کشورهای مختلف جهان ارائه می‌دهد و چشم‌انداز توسعه آنها را نشان می‌دهد.


Since the beginning of time, running a business has involved using logic by which the business operates. This logic is called the business model in management science, which increasingly is focusing on issues surrounding business models. Research trends related to business models include value creation, value chain operationalization, and social and ecological aspects, as well as innovation and digital transformation. Business Models: Innovation, Digital Transformation, and Analytics examines how innovation, digital transformation, and the composition of value affect the existence and development of business models.

The book starts by addressing the conceptual development of business models and by discussing the essence of innovation in those models. Chapters in the book investigate how:

  • Business models can analyze digital transformation scenarios
  • Individual business model elements effect selected performance measures as well as how the elements are significant for the enterprise value composition
  • The environment effects the profitability of the high-growth enterprise business models
  • Employer branding business models are perceived by the generation Z workforce
  • To implement responsible business models in the enterprise
  • Cyber risk is captured in business models
  • Decision algorithms are important to business analytics

This book is a compendium of knowledge about the use of business models in the context of innovative activities, digital transformation, and value composition. It attempts to combine the theory and practice and offers a look at business models currently used in companies, especially high-growth enterprises, in various countries of the world and indicates the prospects for their development.

دانلود کتاب «مدل های کسب و کار: نوآوری، تحول دیجیتال و تجزیه و تحلیل (برنامه های تجزیه و تحلیل داده ها)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید