کتاب الکترونیکی

مدل سازی کسب و کار و داده کاوی

Business Modeling and Data Mining

دانلود کتاب Business Modeling and Data Mining (به فارسی: مدل سازی کسب و کار و داده کاوی) نوشته شده توسط «Dorian Pyle»


اطلاعات کتاب مدل سازی کسب و کار و داده کاوی

موضوع اصلی: سازمان و پردازش داده ها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: Dorian Pyle

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 588

حجم کتاب: 17 مگابایت

کد کتاب: 9781558606531 , 155860653X

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب مدل سازی کسب و کار و داده کاوی

مدل‌سازی کسب‌وکار و داده‌کاوی نشان می‌دهد که چگونه می‌توان مسائل تجاری دنیای واقعی را فرموله کرد تا داده‌کاوی بتواند به آنها پاسخ دهد. مفاهیم و تکنیک‌های ارائه‌شده در این کتاب، بلوک‌های اساسی برای درک اینکه مدل‌ها چیستند و چگونه می‌توان از آن‌ها به صورت عملی برای آشکار کردن مفروضات و نیازهای پنهان، تعیین مشکلات، کشف داده‌ها، تعیین هزینه‌ها و کاوش در کل حوزه مسئله استفاده کرد. این کتاب به طور مفصل توضیح می دهد که چگونه می توان هر دو جنبه استراتژیک و تاکتیکی هر مشکل تجاری را درک کرد، نقاط کلیدی اهرم را شناسایی کرد و تعیین کرد که تکنیک های کمی تجزیه و تحلیل – مانند داده کاوی – کجا می توانند بیشترین سود را داشته باشند. این به تکنیک‌هایی برای کشف چگونگی تبدیل بیان محاوره‌ای و توصیف‌های مبهم یک مشکل تجاری ابتدا به مدل‌های کیفی و سپس به مدل‌های کمی تعریف‌شده (با استفاده از داده‌کاوی) می‌پردازد که سپس می‌تواند برای یافتن راه‌حل استفاده شود. این کتاب با نشان دادن این که چگونه این یافته های داده کاوی را می توان به پیاده سازی استراتژیک یا تاکتیکی تبدیل کرد، فرآیند را تکمیل می کند. نحوه کشف، ساخت و اصلاح مدل هایی که در موقعیت های تجاری مفید هستند را آموزش می دهد.


Business Modeling and Data Mining demonstrates how real world business problems can be formulated so that data mining can answer them. The concepts and techniques presented in this book are the essential building blocks in understanding what models are and how they can be used practically to reveal hidden assumptions and needs, determine problems, discover data, determine costs, and explore the whole domain of the problem. This book articulately explains how to understand both the strategic and tactical aspects of any business problem, identify where the key leverage points are and determine where quantitative techniques of analysis — such as data mining — can yield most benefit. It addresses techniques for discovering how to turn colloquial expression and vague descriptions of a business problem first into qualitative models and then into well-defined quantitative models (using data mining) that can then be used to find a solution. The book completes the process by illustrating how these findings from data mining can be turned into strategic or tactical implementations. · Teaches how to discover, construct and refine models that are useful in business situations ·

دانلود کتاب «مدل سازی کسب و کار و داده کاوی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.