کتاب الکترونیکی

نام تجاری نامحدود: آینده تبلیغات، فروش، و تجربه برند در عصر بی سیم

Branding Unbound: The Future Of Advertising, Sales, And The Brand Experience In The Wireless Age

دانلود کتاب Branding Unbound: The Future Of Advertising, Sales, And The Brand Experience In The Wireless Age (به فارسی: نام تجاری نامحدود: آینده تبلیغات، فروش، و تجربه برند در عصر بی سیم) نوشته شده توسط «Rick Mathieson»


اطلاعات کتاب نام تجاری نامحدود: آینده تبلیغات، فروش، و تجربه برند در عصر بی سیم

موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Rick Mathieson

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 252

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0814472877 , 9780814472873 , 9780814428900

توضیحات کتاب نام تجاری نامحدود: آینده تبلیغات، فروش، و تجربه برند در عصر بی سیم

تلفن های دوربین دار، مکان یاب GPS خودرو، EZ-pass و پیشرفت های مشابه اوج راحتی هستند، اما فناوری های پشت آن ها نیز ابزار قدرتمندی برای بازاریابی بزرگ هستند. مک‌دونالدز، استارباکس، وال مارت، پرادا و دیگر بازاریابان برتر از مجموعه‌ای از فناوری‌های بی‌سیم استفاده می‌کنند تا نحوه تجربه مصرف‌کنندگان از برندهایی را که می‌شناسند و به آنها اعتماد دارند، تغییر دهند. رشد به حدی انفجاری است که انتظار می‌رود صنعت بازاریابی بی‌سیم تا سال 2007 به ارزش 33 میلیارد دلار در سطح جهان برسد. نام تجاری Unbound اولین کتابی است که فرصت‌ها و چالش‌های عظیم این انقلاب را بررسی می‌کند. این کتاب برای خوانندگان غیر فنی نوشته شده است: * پنج مزیت استراتژیک “M-branding” * شش گام برای تبلیغات بی سیم موثر * روندهای برتر در ایجاد تجربیات خرده فروشی بی سیم مبتنی بر مصرف کننده * عوامل موفقیت حیاتی برای “بسیج” فروش نیرو این کتاب آینده‌نگر مملو از مصاحبه‌های انحصاری نویسنده با اساتید مدیریت و بازاریابی مانند تام پیترز، ست گودین، گری همل، کریستوفر لاک، و دان پپرز، و همچنین نمونه‌ها و اطلاعات داخلی از شرکت‌هایی از جمله دانکین دوناتز، NBC، است. MTV، پیتزا هات، پپسی، و بسیاری دیگر.


Camera phones, car GPS locators, EZ-pass, and similar advances are the height of convenience, but the technologies behind them are also powerful tools for major cutting-edge marketing. McDonalds, Starbucks, Wal-Mart, Prada, and other top marketers are using an array of wireless technologies to transform the way consumers experience the brands they know and trust. Growth is so explosive that the wireless marketing industry is expected to be worth $33 billion dollars globally by 2007. Branding Unbound is the first book to explore the huge opportunities – and challenges – of this revolution. Written for nontechnical readers, this book features: * The five strategic advantages of “m-branding” * The six steps to effective wireless advertising * The top trends in creating consumer-driven wireless retail experiences * Critical success factors for “mobilizing” the sales force This forward-looking book is packed with the author’s exclusive interviews with management and marketing gurus like Tom Peters, Seth Godin, Gary Hamel, Christopher Locke, and Don Peppers, as well as examples and inside information from companies including Dunkin Donuts, NBC, MTV, Pizza Hut, Pepsi, and many more.

دانلود کتاب «نام تجاری نامحدود: آینده تبلیغات، فروش، و تجربه برند در عصر بی سیم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.