دانلود کتاب Branding Unbound: The Future Of Advertising, Sales, And The Brand Experience In The Wireless Age (به فارسی: نام تجاری نامحدود: آینده تبلیغات، فروش، و تجربه برند در عصر بی سیم) نوشته شده توسط «Rick Mathieson»
اطلاعات کتاب نام تجاری نامحدود: آینده تبلیغات، فروش، و تجربه برند در عصر بی سیم
موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: AMACOM
نویسنده: Rick Mathieson
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 252
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 0814472877 , 9780814472873 , 9780814428900
توضیحات کتاب نام تجاری نامحدود: آینده تبلیغات، فروش، و تجربه برند در عصر بی سیم
تلفن های دوربین دار، مکان یاب GPS خودرو، EZ-pass و پیشرفت های مشابه اوج راحتی هستند، اما فناوری های پشت آن ها نیز ابزار قدرتمندی برای بازاریابی بزرگ هستند. مکدونالدز، استارباکس، وال مارت، پرادا و دیگر بازاریابان برتر از مجموعهای از فناوریهای بیسیم استفاده میکنند تا نحوه تجربه مصرفکنندگان از برندهایی را که میشناسند و به آنها اعتماد دارند، تغییر دهند. رشد به حدی انفجاری است که انتظار میرود صنعت بازاریابی بیسیم تا سال 2007 به ارزش 33 میلیارد دلار در سطح جهان برسد. نام تجاری Unbound اولین کتابی است که فرصتها و چالشهای عظیم این انقلاب را بررسی میکند. این کتاب برای خوانندگان غیر فنی نوشته شده است: * پنج مزیت استراتژیک “M-branding” * شش گام برای تبلیغات بی سیم موثر * روندهای برتر در ایجاد تجربیات خرده فروشی بی سیم مبتنی بر مصرف کننده * عوامل موفقیت حیاتی برای “بسیج” فروش نیرو این کتاب آیندهنگر مملو از مصاحبههای انحصاری نویسنده با اساتید مدیریت و بازاریابی مانند تام پیترز، ست گودین، گری همل، کریستوفر لاک، و دان پپرز، و همچنین نمونهها و اطلاعات داخلی از شرکتهایی از جمله دانکین دوناتز، NBC، است. MTV، پیتزا هات، پپسی، و بسیاری دیگر.
دانلود کتاب «نام تجاری نامحدود: آینده تبلیغات، فروش، و تجربه برند در عصر بی سیم»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.